معرفی دوره

این دوره برای افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های فروش و ارتباط با مشتریان هستند. شما در این دوره با روش‌های ارتباطی موثر، فنون مذاکره، و استراتژی‌های فروش پرفروش آشنا می‌شوید.

کاتالوگ MBA فروش

‌‌امروزه نیروهای فروش، مشاورین خریداران هستند و به آنها کمک می‌کنند که بهترین انتخاب را انجام دهند. ‌

سطح مقدماتی این دوره MBA فروش برای کسانی است  که علاقه مند ورود به حوزه فروش هستند. در سطح سرپرستی فروش دوره MBA فروش، به برنامه‌ریزی‌های فروش، بازرگانی فروش، کوچینگ و مربی‌گری فروش خواهیم پرداخت و در سطح رهبری دوره MBA فروش برای مدیران ارشد فروش و بازاریابی، به رهبری سازمان‌های فروش خواهیم پرداخت.

"امروزه بزرگترین شرکت‌های دنیا، توسط مدیران فروش اداره می‌شوند."

 

مزایای دوره جامع فروش (MBA فروش) در موسسه آموزش عالی آزاد بهار :

به شما در يادگيری مهارت فروش از كارشناسی فروش تا رهبری بر اساس استانداردهاي جهانی کمک می‌‌کند و در پنج سطح برگزار می‌گردد:

  • ‌سطح اول: فروش مشاوره‌ای؛ جلب اعتماد مشتری
  • ‌سطح دوم: فروش ارزشی؛ انتقال احساس خوب خريد به مشتری
  • ‌سطح سوم: فنون مذاكره حرفه‌ای،  فروش همراه با سود، فروش به كانال‌های مختلف
  • ‌سطح چهارم: سرپرستی و مربي‌گری حرفه‌ای فروش،  مهارت برنامه‌ريزی و پيش‌بينی فروش
  • ‌سطح پنجم: رهبری سازمان فروش

 

یکی از رموز موفقیت یادگیری دائم است. یک فعال حوزه فروش موفق در هر زمان و مکانی به دنبال یادگیری است. علاوه بر این برنامه‌های مشخص برای شرکت در آموزش‌ها، کلاس‌ها، دوره‌ها و سمینارهای مرتبط و به خصوص مطالعه آزاد مربوط به آنها دارد. یک کارشناس یا مدیر فروش موفق باید بتواند برنامه‌ریزی خوبی روی کارهای روزمره خود داشته باشد. همچنین برنامه‌ای برای مدیریت زمان آتی خود طرح‌ریزی کند. امروزه واقفیم که یکی از بهترین راه‌های پیش‌بینی آینده، ساختن آن است. بنابراین ساختن آینده بدون برنامه‌ریزی ممکن نیست. یکی از ملزومات برنامه‌ریزی، داشتن اهداف مشخص و زمان‌بندی شده است. بهتر است همیشه اهداف فروش و پیشرفت ما مکتوب شوند تا همواره روبروی ما باشند و مرور شوند.

پر واضح هست که یک کارشناس یا مدیرفروش کارآمد به محیط کاری خود چه در بازار و چه در سازمان تسلط کافی دارد. پس باید همواره بر دو محیط تسلط داشته باشد. اول محیط درون سازمان که بایستی در آن کاملاً حرفه‌ای باشد. از همه جنبه‌های سازمان، ویژگی‌ها و کاستی‌های محصولات و خدماتش و غیره. دوم محیط بیرون سازمان که شامل رقبا، فرصت‌هایی برای پیشرفت و تهدیدهایی است که می‌تواند فروش را تحت تاثیر قرار دهد.

سرفصل های دوره

  • فروش مشاوره ای
  • فروش ارزشی
  • مذاکره فروش
  • حساب و ریاضیات فروش تجاری
  • استراتژی طبقه‌بندی و تفکیک مشتریان
  • کوچینگ فروش
  • برنامه مدیریت فروش
  • رهبری سازمان فروش
  • بودجه و مالی
  • مدیریت تحول در سازمان
  • اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره
  • اقتصاد و حسابداری
  • فروش به کانالهای مختلف
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. داشتن مدرک کارشناسی

2. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

3. بررسی سوابق کاری و تحصیلی

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
MBA فروش - سطح پنجم:رهبري سازمان فروش 8

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳

1403/07/26 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
MBA فروش پایان هفته 12 ماه

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
جمعه ها ۹ الی ۱۳

1403/08/10 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
MBA فروش ایام هفته ۱۲ ماه

سه روز در هفته روزهای زوج
ساعت ۱۷:۳۰ الي ۲۰:۳۰

1403/08/12 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
MBA فروش پایان هفته ۱۲ ماه

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
جمعه ها ۹ الی ۱۳

1403/08/25 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA استراتژی

این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های کسب و کار خود را بهبود بخشیده و راهبردهای جدید برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید. در این دوره، به تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف، و ایجاد استراتژی‌های موثر می‌پردازید.

MBA منابع انسانی

در این دوره، شما با مفاهیم اساسی مدیریت منابع انسانی و نقش آن در موفقیت سازمانی آشنا می‌شوید. مدیریت استخدام، ارتقاء فرهنگ سازمانی، و توسعه منابع انسانی از جمله موضوعاتی است که در این دوره پوشش داده می‌شوند.

MBA برند

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و ایجاد ارزش برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

MBA دیجیتال

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از استراتژی‌های دیجیتال و روش‌های بازاریابی آنلاین هستند. شما در این دوره با تکنیک‌های سئو، تبلیغات آنلاین، و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی آشنا می‌شوید.

MBA بازاریابی

این دوره برای افرادی است که به دنبال یادگیری راهبردها و تکنیک‌های حرفه ای، تخصصی و جدید در زمینه بازاریابی هستند. شما با آخرین روش‌ها و ابزارهای بازاریابی آشنا می‌شوید و نحوه تبلیغات مؤثر و ارتباط با مشتریان را فرا می‌گیرید.

chevronLeft