MBA دارویی

معرفی دوره

موفقیت در صنعت دارو علاوه بر تجربه نیاز به تخصص مدیریت دارد.

کاتالوگ MBA دارویی

MBA دارویی چیست ؟

بدون تردید موفقیت در صنعت دارو علاوه بر تجربه نیاز به دانش و تخصص مدیریت دارد. دوره MBA دارویی با هدف افزایش آگاهی و توانمند سازی مدیران در مقوله های شناخت بازار، شناخت مشتری، شناخت رقبا و تحلیل صحیح موقعیت شرکت یا سازمان خود در بازار برگزار می گردد. این دوره می تواند نگرشی جدید به افرادی که در حوزه سیستم مراقبت های بهداشتی و صنعت داروسازی مشغول به فعالیت هستند و یا می خواهند فعالیت خود را آغاز کنند ارائه کند. همچنین مدیران سطوح مختلف حوزه دارویی می توانند با شرکت در این دوره اثربخشی و مهارت های مدیریتی خود را افزایش دهند.

دستاوردهای دوره MBA دارویی

  • یکپارچه‌سازی دانش و تجربه در صنعت دارو
  • توانایی شناخت استراتژی‌های رقابتی در بازار دارو
  • توانایی شناخت بازار و مشکلات بازاریابی و فروش دارو
  • ارائه و پیاده‌سازی استراتژی های بازاریابی جهت فروش محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی
  • مهارت ایجاد نوآوری و کارآفرینی در صنعت دارو
  • خلق راهکارهای تجاری سازی در صنعت دارو
  • طراحی و انجام Market plan در حوزه‌های خاص مرتبط

 

این برنامه ممکن است مورد نیاز شما باشد، اگر...

  • می‌خواهید در حوزه سیستم مراقبت‌های بهداشتی به یک مدیر تبدیل شوید…
  • می‌خواهید در صنعت داروسازی کار کنید…
  • می‌خواهید در زمان پسابرجام در لیست شرکت‌هایی باشید که به سازمان wot پیوسته اند…
  • می‌خواهید در صنعت دارویی به عنوان یک بازاریاب قوی فعالیت داشته باشید…
  • می‌خواهید محصولات خود را به بازار هدف معرفی کنید و به مذاکره بنشینید …
  • می‌خواهید برای داشتن داروخانه‌های زنجیره‌ای جامع به مدیر و رهبر ایده‌آل خود تبدیل شوید…
  • می‌خواهید داروخانه خود را داشته باشید…

 

جامعه هدف این دوره‌ها

مدیران سطوح مختلف حوزه دارویی هستند که با شرکت در این دوره ها  اثربخشی را در اولویت خود قرار می‌دهند و  بر مهارت مدیریتی خود میافزایند. اگر شما نیز از این دسته هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ثبت نام کلیک کرده و در تقویم آموزشی، پیش ثبت نام مربوط به دوره MBA Pharma  را تکمیل نمائید . 

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت استراتژِیک
  • اصول و فنون مذاکره
  • برندینگ
  • بازاریابی دارویی
  • سیاست گذاری زنجیرۀ تامین دارو
  • مسائل حقوقی صنعت دارو
  • مهندسی فروش در داروسازی
  • آنالیز بازار دارویی ایران و جهان
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت مالی
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

2. داشتن سابقه کار مرتبط با مدیریت یا صنعت دارویی

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
MBA دارویی پایان هفته ۱۲ ماه

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳

1402/04/22 در حال ثبت نام ۳۰ پیش ثبت نام
MBA دارویی ایام هفته ۱۲ ماه

سه روز در هفته روزهای زوج
ساعت 17 الی 21

1402/05/14 در حال ثبت نام ۳۰ پیش ثبت نام

پیش ثبت نام

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA هنر

آیا می‌دانید MBA art چیست و بر چه اهدافی استوار است؟

MBA منابع انسانی

منابع انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های هر سازمان است.

MBA برندینگ

«برندینگ» یعنی آفـرینـش موجود زنده‌ای به نام: «بـرند»

MBA مد

دوره MBA مد و پوشاک دوره‌ای ۳۶۰ درجه برای نگرش جامع به یک کسب و کار یا برند پوشاک می‌باشد.

  • یک ساله
chevronLeft