- صفحه اصلی
- دوره ها
- دوره های MBA
- دوره MBA دارویی
MBA دارویی
این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت دارویی و مهارتهای مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با چالشها و فرصتهای منحصر به فرد این صنعت، مدیریت زنجیره تأمین، و بازاریابی دارویی آشنا میشوید.

MBA دارویی چیست ؟
بدون تردید موفقیت در صنعت دارو علاوه بر تجربه نیاز به دانش و تخصص مدیریت دارد. دوره MBA دارویی با هدف افزایش آگاهی و توانمند سازی مدیران در مقوله های شناخت بازار، شناخت مشتری، شناخت رقبا و تحلیل صحیح موقعیت شرکت یا سازمان خود در بازار برگزار می گردد. این دوره می تواند نگرشی جدید به افرادی که در حوزه سیستم مراقبت های بهداشتی و صنعت داروسازی مشغول به فعالیت هستند و یا می خواهند فعالیت خود را آغاز کنند ارائه کند. همچنین مدیران سطوح مختلف حوزه دارویی می توانند با شرکت در این دوره اثربخشی و مهارت های مدیریتی خود را افزایش دهند.
دستاوردهای دوره MBA دارویی
- یکپارچهسازی دانش و تجربه در صنعت دارو
- توانایی شناخت استراتژیهای رقابتی در بازار دارو
- توانایی شناخت بازار و مشکلات بازاریابی و فروش دارو
- ارائه و پیادهسازی استراتژی های بازاریابی جهت فروش محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی
- مهارت ایجاد نوآوری و کارآفرینی در صنعت دارو
- خلق راهکارهای تجاری سازی در صنعت دارو
- طراحی و انجام Market plan در حوزههای خاص مرتبط
این برنامه ممکن است مورد نیاز شما باشد، اگر...
- میخواهید در حوزه سیستم مراقبتهای بهداشتی به یک مدیر تبدیل شوید…
- میخواهید در صنعت داروسازی کار کنید…
- میخواهید در زمان پسابرجام در لیست شرکتهایی باشید که به سازمان wot پیوسته اند…
- میخواهید در صنعت دارویی به عنوان یک بازاریاب قوی فعالیت داشته باشید…
- میخواهید محصولات خود را به بازار هدف معرفی کنید و به مذاکره بنشینید …
- میخواهید برای داشتن داروخانههای زنجیرهای جامع به مدیر و رهبر ایدهآل خود تبدیل شوید…
- میخواهید داروخانه خود را داشته باشید…
جامعه هدف این دورهها
مدیران سطوح مختلف حوزه دارویی هستند که با شرکت در این دوره ها اثربخشی را در اولویت خود قرار میدهند و بر مهارت مدیریتی خود میافزایند. اگر شما نیز از این دسته هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ثبت نام کلیک کرده و در تقویم آموزشی، پیش ثبت نام مربوط به دوره MBA Pharma را تکمیل نمائید .
سرفصل های عمومی دوره
- سمینار مفاهیم نوین مدیریت
- مدیریت استراتژیک
- اصول و فنون مذاکره
- مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
- بودجه و مالی
- اصول بازاریابی
- اقتصاد و حسابداری
سرفصل های تخصصی دوره
- مدیریت مالی
اساتید این دوره

دکتر رحیم فرضی پور
دکتری مدیریت
دکتر سعید شهبازمرادی
دکتری مدیریت - منابع انسانی
دکتر امین اسداللهی
دکتری مدیریت بازرگانی-گرایش بازاریابی
دکتر علی اسداللهی
دکتری مدیریت مالی
دکتر بهنود الله وردی
دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار
دکتر مهدی امیرجعفری
دکتری مدیریت بازاریابی
دکتر احمد صفار
ارشد مدیریت بازرگانی - DBA
دکتر منوچهر دادگرنژاد
رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو وکارشناس رسمی دادگستری
دکتر سامان صوفی
مدیر مارکتینگ شرکت صنوفی
دکتر علیرضا نیکوکلام
مدیر فروش شرکت پوراپخش
دکتر امیرحسین ذوالفقاری
مدیرعامل شرکت البرز زاگرسمشاوره و ثبت نام
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.