MBA دارویی

معرفی دوره

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت دارویی و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با چالش‌ها و فرصت‌های منحصر به فرد این صنعت، مدیریت زنجیره تأمین، و بازاریابی دارویی آشنا می‌شوید.

کاتالوگ MBA دارویی

MBA دارویی چیست ؟

بدون تردید موفقیت در صنعت دارو علاوه بر تجربه نیاز به دانش و تخصص مدیریت دارد. دوره MBA دارویی با هدف افزایش آگاهی و توانمند سازی مدیران در مقوله های شناخت بازار، شناخت مشتری، شناخت رقبا و تحلیل صحیح موقعیت شرکت یا سازمان خود در بازار برگزار می گردد. این دوره می تواند نگرشی جدید به افرادی که در حوزه سیستم مراقبت های بهداشتی و صنعت داروسازی مشغول به فعالیت هستند و یا می خواهند فعالیت خود را آغاز کنند ارائه کند. همچنین مدیران سطوح مختلف حوزه دارویی می توانند با شرکت در این دوره اثربخشی و مهارت های مدیریتی خود را افزایش دهند.

دستاوردهای دوره MBA دارویی

  • یکپارچه‌سازی دانش و تجربه در صنعت دارو
  • توانایی شناخت استراتژی‌های رقابتی در بازار دارو
  • توانایی شناخت بازار و مشکلات بازاریابی و فروش دارو
  • ارائه و پیاده‌سازی استراتژی های بازاریابی جهت فروش محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی
  • مهارت ایجاد نوآوری و کارآفرینی در صنعت دارو
  • خلق راهکارهای تجاری سازی در صنعت دارو
  • طراحی و انجام Market plan در حوزه‌های خاص مرتبط

 

این برنامه ممکن است مورد نیاز شما باشد، اگر...

  • می‌خواهید در حوزه سیستم مراقبت‌های بهداشتی به یک مدیر تبدیل شوید…
  • می‌خواهید در صنعت داروسازی کار کنید…
  • می‌خواهید در زمان پسابرجام در لیست شرکت‌هایی باشید که به سازمان wot پیوسته اند…
  • می‌خواهید در صنعت دارویی به عنوان یک بازاریاب قوی فعالیت داشته باشید…
  • می‌خواهید محصولات خود را به بازار هدف معرفی کنید و به مذاکره بنشینید …
  • می‌خواهید برای داشتن داروخانه‌های زنجیره‌ای جامع به مدیر و رهبر ایده‌آل خود تبدیل شوید…
  • می‌خواهید داروخانه خود را داشته باشید…

 

جامعه هدف این دوره‌ها

مدیران سطوح مختلف حوزه دارویی هستند که با شرکت در این دوره ها  اثربخشی را در اولویت خود قرار می‌دهند و  بر مهارت مدیریتی خود میافزایند. اگر شما نیز از این دسته هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ثبت نام کلیک کرده و در تقویم آموزشی، پیش ثبت نام مربوط به دوره MBA Pharma  را تکمیل نمائید . 

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول و فنون مذاکره
  • برندینگ
  • بازاریابی دارویی
  • سیاست گذاری زنجیرۀ تامین دارو
  • مسائل حقوقی صنعت دارو
  • مهندسی فروش در داروسازی
  • آنالیز بازار دارویی ایران و جهان
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت مالی
  • بودجه و مالی
  • مدیریت تحول در سازمان
  • اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • اصول بازاریابی
  • اقتصاد و حسابداری
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

2. داشتن سابقه کار مرتبط با مدیریت یا صنعت دارویی

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA مالی

این دوره برای علاقه‌مندان به حوزه مالی و اقتصاد است که می‌خواهند مهارت‌های تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت سرمایه، و برنامه‌ریزی مالی را به دست آورند. شما در این دوره با مفاهیم مالی اساسی، ابزارهای مالی، و روش‌های ارزیابی سرمایه آشنا می‌شوید.

MBA هنر

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه حرفه در صنعت هنر هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت هنری، بازار هنر، و توسعه هنرمندی آشنا می‌شوید.

MBA کافه و رستوران

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه و مدیریت کافه و رستوران‌ها هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت خدمات غذایی، مدیریت عملیات رستوران، و بازاریابی در این صنعت آشنا می‌شوید.

MBA منابع انسانی

در این دوره، شما با مفاهیم اساسی مدیریت منابع انسانی و نقش آن در موفقیت سازمانی آشنا می‌شوید. مدیریت استخدام، ارتقاء فرهنگ سازمانی، و توسعه منابع انسانی از جمله موضوعاتی است که در این دوره پوشش داده می‌شوند.

MBA بازاریابی

این دوره برای افرادی است که به دنبال یادگیری راهبردها و تکنیک‌های حرفه ای، تخصصی و جدید در زمینه بازاریابی هستند. شما با آخرین روش‌ها و ابزارهای بازاریابی آشنا می‌شوید و نحوه تبلیغات مؤثر و ارتباط با مشتریان را فرا می‌گیرید.

chevronLeft