معرفی دوره

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و استراتژی‌های بازاریابی برای تقویت برند از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

کاتالوگ DBA برند

دوره dba برند فرآیند ایجاد یک درک قوی و مثبت در ذهن و قلب مخاطبان است که از ترکیب عناصری مانند استراتژی‌های بازاریابی، استراتژی 360 درجه برند، هویت‌های بصری، شاخصه‌های طراحی، بیانیه ماموریت، چشم انداز، وعده برند و یک تم ثابت در تمام ابعاد کسب و کار به وجود می‌آید. دوره dba برند  به کسب و کارها کمک می‌کند تا با جلب نظر مشتریان وفادار، خودشان را از رقبا متمایز سازند.

 

دوره DBA برند موسسه بهار چیست؟

شما در دوره dba برند یک برنامه آموزشی منسجم، حرفه‌ای و متمرکز را طی خواهید کرد که شامل چیستی، چرایی و چگونگی آفرینش برند، آشنایی با سلسله مراتب برند، آفرینش برند و ارتباطات برند، تعریف شخصیت برند کسب و کار و تبلور وعده برند کسب و کار، اصلاح تجربه مشتری و ارزیابی برند، دارایی‌ها مشهود و نامشهود برند می‌باشد.

 

چرا دوره DBA برند موسسه بهار؟

دوره dba برند ، راه‌هایی به شما نشان می‌دهد که تناسب بالایی با کسب و کار شما دارند.

با دوره dba برند می‌توانید، افرادی را که محصول یا خدمات شما را واقعا نیاز دارند، جذب می‌کند. این بدان معنی است که بازار هدف فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اید.

با دوره دوره dba برند ، شما برای غلبه بر شکایات و نیازهای خریدار آمادگی بیشتری خواهید داشت.

با دوره dba برند ، ضمن توجیه قیمت، می‌توانید هزینه بیشتری را برای محصولات و خدمات دریافت کنید.

در دوره dba برند می‌آموزیم که وضوح و منطق درست پیام‌های بازاریابی باعث افزایش کارایی آن می‌شود که نهایتا منجر به فروش و مراجعه بیشتری می‌گردد.

در دوره dba برند می‌آموزیم، برقراری ارتباط برند شما با سیگنال‌های درست، مشتریان بالقوه باارزش‌تری را به خود جلب می کند.

دوره dba برند ، ارزش منحصر به فرد کسب وکار خودتان را ایجاد می‌کند و باعث ایجاد تمایز شما از رقبا در بازار می شود.

شما با گذراندن دوره دوره dba برند راه‌کارهایی را فرامیگیرید که شما را به عنوان مرجعی در صنعت خود جا می‌اندازد و باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می‌شود.

دوره dba برند به شما کمک می‌کند، روابط قوی‌تری با مشتری ایجاد کنید که خریدها و مراجعه‌های بیشتری را در پی دارد.

 

مخاطبین دوره DBA برند موسسه چه کسانی هستند؟

1) کلیه ​صاحبان برند وصاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک رو به رشد، دیگر فعالان حوزه توسعه بازار و ارتقای برند و ارتباطات برند برای آنکه با رویکرد کلان و استراتژیک به تمام جزئیات فرایند برندینگی ببرند.

2) مدیران و مشاوران ارشد برند، مدیران استراتژیک برند و طراحان کمپین های یکپارچه ارتباطات بازاریابی و برند (IMC, IBC) ، مدیران بازاریابی، مدیران فروش، مدیران روابط عمومی و تبلیغات که خواسته یا ناخواسته درگیر فرایند برندینگ و کمپین های ارتباطات برند در سازمان خود هستند، برای آنکه سطح دانش و مهارت خود را در سطح حرفه‌ای و تخصصی بالا ببرند.

3) مدیران خلاقیت، مدیران هنری و طراحان ارشد گرافیک، کپی رایترها و مفهوم پردازها ​نه برای آنکه سواد بصری و رسانه ای خود را بالا ببرند، بلکه ​برای آنکه از منظر کلان و استراتژیک با پیش نیازها و استراتژی‌های موثر در کار خود آشنا شوند، تصمیمات کلیدی و بخشهای اصلی برندینگ و هویت‌سازی برند را بشناسند تا نقش خود را در تدوین هویت یکپارچه برند، بهتر و موثرتر ایفا نمایند.

4) و همه علاقمندان برندینگ که به این باور رسیده اند: توسعه کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکانپذیر نیست و می‌خواهند این فرایند و تکنیک را در بالاترین و حرفه‌ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند. 

 

حال که می‌دانید برند برای یک کسب و کار چقدر مهم است، وقت آن است که از آن استفاده کنید!

سرفصل های دوره

  • چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ
  • چهار پایه برندینگ
  • برندینگ 1 ( آفرینش برند )
  • برندینگ 2 ( ارتباطات برند )
  • برندینگ 3 ( ارزیابی برند )
  • کارگاه چهارپایه
  • کارگاه هویت آفرینی
  • کارگاه کمپین ارتباطات يکپارچه بازاريابی و برند
  • مدل های ذهنی مدیران موفق
  • آینده پژوهی راهبردی (فردی و سازمانی)
  • استراتژی پیشرفته و مدل کسب و کار
  • نوآوری در کسب و کار
  • کارآفرینی در کسب و کار
  • رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته
  • مدیریت پیشرفته سرمایه گذاری و بورس
  • مسئولیت اجتماعی و تصمیم گیری
  • توسعه کسب و کار
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

2. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مدیریت ( یا MBA ترجیحا بازاریابی )

3. دارا بودن سابقه کار مرتبط با مدیریت

4. مصاحبه و بررسی سوابق کاری و تحصیلی جهت تعیین صلاحیت ورود به دوره

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
DBA برند - پایان هفته 24

پنجشنبه ها ساعت 9 الی 20
جمعه ها ساعت 9 الی 13

1403/07/19 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

DBA گردشگری

این دوره برای افرادی است که به دنبال مدیریت کسب و کارهای گردشگری و صنعت سفر هستند. شما در این دوره با روش‌های بازاریابی گردشگری، مدیریت مقصدها، و مدیریت خدمات گردشگری آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

DBA استراتژی

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه استراتژی‌های موثر برای سازمان‌ها هستند. شما در این دوره با تحلیل رقبا، ایجاد استراتژی‌های رقابتی، و مدیریت تغییر آشنا می‌شوید.

DBA برند

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و استراتژی‌های بازاریابی برای تقویت برند از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

DBA بازاریابی

دانش و مهارت در حوزه مدیریت بازاریابی به یکی از عوامل حیاتی و مؤثر در موفقیت و بقا در بازار تبدیل شده است

DBA بیمه

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت بیمه و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با تحلیل ریسک، مدیریت خطر، و استراتژی‌های بازاریابی در صنعت بیمه آشنا می‌شوید.

chevronLeft