DBA استراتژی

معرفی دوره

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه استراتژی‌های موثر برای سازمان‌ها هستند. شما در این دوره با تحلیل رقبا، ایجاد استراتژی‌های رقابتی، و مدیریت تغییر آشنا می‌شوید.

کاتالوگ DBA استراتژی

پس از طی دوره DBA مدیریت استراتژیک، مخاطب قادر خواهد بود تا:

  • تکنیک‏ها و ابزارهای پیشرفته مدیریت استراتژیک را در عمل به‏ کار گیرد.
  • ضمن تسلط بر قواعد تفکر استراتژیک، استراتژی‏های خلاقانه و راهگشا برای سازمان خود ارائه نماید.
  • با تسلط بر اصول آینده‌پژوهی، چشم‌اندازی چالشی و جذاب برای سازمان خلق نموده و سناریوهای آینده سازمان را ترسیم و پیگیری نماید.
  • تحلیل‏‌های حاصل از بررسی مدل‏‌های ذهنی را در فرآیند مدیریت استراتژیک سازمان به‏ کار گیرد.
  • ضمن آشنایی با مفهوم مدل کسب و کار، الگوهای نوآورانه کسب و کار را در سازمان پیشنهاد نموده و اجرا نماید.
  • به عنوان یک عامل تغییر در سازمان ایفای نقش نموده و تحول استراتژیک را در سازمان نهادینه سازد.
  • بر چگونگی مدیریت سازمان‏های پیچیده و تکنیک‏های جاری‏سازی استراتژی‏ها و کنترل استراتژیک تسلط یابد.

 

شیوه اجرای دوره :

دوره DBA مدیریت استراتژیک شامل 300 ساعت آموزشی (200 ساعت آموزش به شیوه Coaching و Mentoring  به اضافه 100 ساعت کار تیمی و تمرین عملی ) است که در طی دو سال علمی و پژوهشی برگزار خواهد شد.

سرفصل های دوره

  • تفکر استراتژیک
  • مدیریت تحول در سازمان
  • مدل های ذهنی مدیران موفق
  • آینده پژوهی راهبردی (فردی و سازمانی)
  • استراتژی پیشرفته و مدل کسب و کار
  • نوآوری در کسب و کار
  • کارآفرینی در کسب و کار
  • رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته
  • مدیریت پیشرفته سرمایه گذاری و بورس
  • بازاریابی و برندینگ پیشرفته
  • مسئولیت اجتماعی و تصمیم گیری
  • مدیریت بنگاه های پیچیده و سازمان های مادر
  • اجرا و کنترل استراتژی ها
  • توسعه کسب و کار
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

2. مخاطبين دوره را مديران ارشد، مياني و عملياتي سازمان و کليه افرادي که به هر نحو در فرآيند برنامه‌ريزي و مديريت راهبردي سازمان خود ايفاي نقش مي‌کنند ، تشکیل می دهند .

3. مخاطبين این دوره را مدیران عامل، مدیران استراتژی، مدیران طرح و برنامه و کلیه مديران ارشد سازمان که نقش کلیدی در فرآيند برنامه ‏ريزي و مديريت راهبردي سازمان خود ايفا مي‌کنند تشکیل می دهند .

4. مصاحبه و بررسی سوابق کاری و تحصیلی جهت تعیین صلاحیت ورود به دوره

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
DBA استراتژی پایان هفته 18 ماه

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰ جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳

1403/10/13 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
DBA استراتژی پایان هفته 18 ماه

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰ جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳

1403/10/13 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

DBA بازاریابی

دانش و مهارت در حوزه مدیریت بازاریابی به یکی از عوامل حیاتی و مؤثر در موفقیت و بقا در بازار تبدیل شده است

DBA استراتژی

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه استراتژی‌های موثر برای سازمان‌ها هستند. شما در این دوره با تحلیل رقبا، ایجاد استراتژی‌های رقابتی، و مدیریت تغییر آشنا می‌شوید.

DBA گردشگری

این دوره برای افرادی است که به دنبال مدیریت کسب و کارهای گردشگری و صنعت سفر هستند. شما در این دوره با روش‌های بازاریابی گردشگری، مدیریت مقصدها، و مدیریت خدمات گردشگری آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

DBA برند

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و استراتژی‌های بازاریابی برای تقویت برند از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

DBA بیمه

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت بیمه و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با تحلیل ریسک، مدیریت خطر، و استراتژی‌های بازاریابی در صنعت بیمه آشنا می‌شوید.

chevronLeft