MBA هنر

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه حرفه در صنعت هنر هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت هنری، بازار هنر، و توسعه هنرمندی آشنا می‌شوید.

این دوره در حال حاضر برگزار نمی‌گردد
MBA هنر

مدیریت هنری یا بیزینس هنر در ردیف کلیدواژه‌هایی قرار دارد که چندان در میان عموم شناخته‌شده نیست. از این‌رو، خوانش حاضر را به تعریف مفهوم MBA art و بررسی روش‌شناسیِ (متدلوژی) این مفهوم اختصاص داده‌ایم. پس بیایید با یک تعریف مختصر از MBA art شروع کنیم.

 

تعریف MBA هنر چیست؟

MBA هنر رویکردی تلفیقی از هنر و مدیریت، نسبت به جهان است. MBA هنر به رشته‌های مختلفی گریز می‌زند تا بتواند از مجموعه‌ی مطالعات میان‌رشته‌ای خود، به ایده‌های بدیع و کارآمدتر دست پیدا کند. هدف این است که از خلال یک بافت پژوهشی پیشروگرا به دیدگاهی اجمالی در طراحی ایده برسد.

کم نیستند پژوهشگرانی که پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه‌ی مطالعاتی خود دست به تحقیق و حل مسئله می‌زنند و گزارش‌های بلندبالا منتشر می‌کنند. اما MBA هنر، درک موجود را بر هم می‌زنند تا اطلاعات در دسترس را در قالب نگرشی مبتکرانه‌تر و پربارتر ترکیب و بازسازی کند. هدف آم بی ای آرت شناسایی ابعاد تازه‌ای از زیبایی و هنر است که هنوز وارد زندگی بشر نشده‌اند و به دنبال بهتر زیستن و زیباتر زیستن میگردد. به‌علاوه، MBA art سعی دارد بدون اینکه از واقعیات دور شود، درمورد تحولات بی‌سابقه‌ای نظریه‌پردازی کند که احتمال می‌رود عادات فعلی بشر را در روزگاران آینده دگرگون کنند و مردمی را که تمایلی به تجربه‌ی شیوه‌ها و پدیده‌های نوظهور ندارند، به چالش بکشند.

 

MBA هنر ، آمیزه‌ای از علم و هنر

MBA هنر یک علم است، چرا که باید در تمامی مراحل، از درک مسئله و تحلیل داده‌ها گرفته تا روش تحقیق و استدلال انتقادی، از روی قاعده عمل کند. از سوی دیگر، MBA هنر به این سبب نوعی علم محسوب می‌شود که یافته‌ها و طراحی های آینده‌پژوهانه بچه های MBA art دارای قابلیت تبدیل به اَشکال مختلف ارزش‌های اجتماعی است.

MBA هنر یک هنر است، چرا که دانش‌پژوهان این رشته باید در همه حال از قدرت تخیل و احساسات خود استفاده کنند و هر لحظه در پی فراگیری بینش شهودی باشند. به‌عبارتی، یک ام بی ای ارتیست باید ثانیه به ثانیه‌ عمر خود را با چشم و گوش باز زندگی کند تا بتواند فرصت را بیابد تحلیل کند و بر اساس زنجیره ارزش ،تولید محصول یا طراحی خدمات بکند و از طریق اصول و فنون مذاکرات و مدیریت توسعه ارتباطات شبکه‌های جدید بسازد.

سرفصل های عمومی دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره

مشاوره و ثبت نام

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت.