MBA فروش

این دوره برای افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های فروش و ارتباط با مشتریان هستند. شما در این دوره با روش‌های ارتباطی موثر، فنون مذاکره، و استراتژی‌های فروش پرفروش آشنا می‌شوید.

MBA فروش

‌‌امروزه نیروهای فروش، مشاورین خریداران هستند و به آنها کمک می‌کنند که بهترین انتخاب را انجام دهند. ‌

سطح مقدماتی این دوره MBA فروش برای کسانی است  که علاقه مند ورود به حوزه فروش هستند. در سطح سرپرستی فروش دوره MBA فروش، به برنامه‌ریزی‌های فروش، بازرگانی فروش، کوچینگ و مربی‌گری فروش خواهیم پرداخت و در سطح رهبری دوره MBA فروش برای مدیران ارشد فروش و بازاریابی، به رهبری سازمان‌های فروش خواهیم پرداخت.

"امروزه بزرگترین شرکت‌های دنیا، توسط مدیران فروش اداره می‌شوند."

 

مزایای دوره جامع فروش (MBA فروش) در موسسه آموزش عالی آزاد بهار :

به شما در يادگيری مهارت فروش از كارشناسی فروش تا رهبری بر اساس استانداردهاي جهانی کمک می‌‌کند و در پنج سطح برگزار می‌گردد:

  • ‌سطح اول: فروش مشاوره‌ای؛ جلب اعتماد مشتری
  • ‌سطح دوم: فروش ارزشی؛ انتقال احساس خوب خريد به مشتری
  • ‌سطح سوم: فنون مذاكره حرفه‌ای،  فروش همراه با سود، فروش به كانال‌های مختلف
  • ‌سطح چهارم: سرپرستی و مربي‌گری حرفه‌ای فروش،  مهارت برنامه‌ريزی و پيش‌بينی فروش
  • ‌سطح پنجم: رهبری سازمان فروش

 

یکی از رموز موفقیت یادگیری دائم است. یک فعال حوزه فروش موفق در هر زمان و مکانی به دنبال یادگیری است. علاوه بر این برنامه‌های مشخص برای شرکت در آموزش‌ها، کلاس‌ها، دوره‌ها و سمینارهای مرتبط و به خصوص مطالعه آزاد مربوط به آنها دارد. یک کارشناس یا مدیر فروش موفق باید بتواند برنامه‌ریزی خوبی روی کارهای روزمره خود داشته باشد. همچنین برنامه‌ای برای مدیریت زمان آتی خود طرح‌ریزی کند. امروزه واقفیم که یکی از بهترین راه‌های پیش‌بینی آینده، ساختن آن است. بنابراین ساختن آینده بدون برنامه‌ریزی ممکن نیست. یکی از ملزومات برنامه‌ریزی، داشتن اهداف مشخص و زمان‌بندی شده است. بهتر است همیشه اهداف فروش و پیشرفت ما مکتوب شوند تا همواره روبروی ما باشند و مرور شوند.

پر واضح هست که یک کارشناس یا مدیرفروش کارآمد به محیط کاری خود چه در بازار و چه در سازمان تسلط کافی دارد. پس باید همواره بر دو محیط تسلط داشته باشد. اول محیط درون سازمان که بایستی در آن کاملاً حرفه‌ای باشد. از همه جنبه‌های سازمان، ویژگی‌ها و کاستی‌های محصولات و خدماتش و غیره. دوم محیط بیرون سازمان که شامل رقبا، فرصت‌هایی برای پیشرفت و تهدیدهایی است که می‌تواند فروش را تحت تاثیر قرار دهد.

سرفصل های عمومی دوره

  • بودجه و مالی
  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره
  • اقتصاد و حسابداری
  • نگاه انسانی به سازمان (رویکردها)
  • نگاه انسانی به سازمان (ابزارها)
  • اقتصاد برای مدیران

سرفصل های تخصصی دوره

  • فروش مشاوره ای
  • فروش ارزشی
  • مذاکره فروش
  • حساب و ریاضیات فروش تجاری
  • استراتژی طبقه‌بندی و تفکیک مشتریان
  • کوچینگ فروش
  • برنامه مدیریت فروش
  • رهبری سازمان فروش

تقویم آموزشی دوره

دوره جامع فروش سطح 4

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳
یک هفته در میان

زمان شروع : 1404/05/09
ظرفیت دوره : 30 نفر در حال ثبت نام

شروع دوره جامع فروش سطح 5

پنجشنبه و جمعه 

یک هفته در میان

زمان شروع : 1404/07/10
ظرفیت دوره : 30 نفر در حال ثبت نام

دوره جامع فروش شروع با سطح 1

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳
یک هفته در میان

زمان شروع : 1404/08/03
ظرفیت دوره : 30 نفر در حال ثبت نام

اساتید این دوره

دکتر رحیم فرضی پور

دکتر رحیم فرضی پور

دکتری مدیریت
دکتر سعید شهبازمرادی

دکتر سعید شهبازمرادی

دکتری مدیریت - منابع انسانی
دکتر امین اسداللهی

دکتر امین اسداللهی

دکتری مدیریت بازرگانی-گرایش بازاریابی
دکتر علی اسداللهی

دکتر علی اسداللهی

دکتری مدیریت مالی
دکتر مهدی امیرجعفری

دکتر مهدی امیرجعفری

دکتری مدیریت بازاریابی
دکتر احمد صفار

دکتر احمد صفار

ارشد مدیریت بازرگانی - DBA

مشاوره و ثبت نام

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت.