معرفی دوره

فروش توانایی برقراری ارتباط متقاعد سازی و تاثیرگذاری بر مخاطب است. (برایان تریسی)

کاتالوگ MBA فروش

‌‌امروزه نیروهای فروش، مشاورین خریداران هستند و به آنها کمک می‌کنند که بهترین انتخاب را انجام دهند. ‌

سطح مقدماتی این دوره MBA فروش برای کسانی است  که علاقه مند ورود به حوزه فروش هستند. در سطح سرپرستی فروش دوره MBA فروش، به برنامه‌ریزی‌های فروش، بازرگانی فروش، کوچینگ و مربی‌گری فروش خواهیم پرداخت و در سطح رهبری دوره MBA فروش برای مدیران ارشد فروش و بازاریابی، به رهبری سازمان‌های فروش خواهیم پرداخت.

"امروزه بزرگترین شرکت‌های دنیا، توسط مدیران فروش اداره می‌شوند."

 

مزایای دوره جامع فروش (MBA فروش) در موسسه آموزش عالی آزاد بهار :

به شما در يادگيری مهارت فروش از كارشناسی فروش تا رهبری بر اساس استانداردهاي جهانی کمک می‌‌کند و در پنج سطح برگزار می‌گردد:

  • ‌سطح اول: فروش مشاوره‌ای؛ جلب اعتماد مشتری
  • ‌سطح دوم: فروش ارزشی؛ انتقال احساس خوب خريد به مشتری
  • ‌سطح سوم: فنون مذاكره حرفه‌ای،  فروش همراه با سود، فروش به كانال‌های مختلف
  • ‌سطح چهارم: سرپرستی و مربي‌گری حرفه‌ای فروش،  مهارت برنامه‌ريزی و پيش‌بينی فروش
  • ‌سطح پنجم: رهبری سازمان فروش

 

یکی از رموز موفقیت یادگیری دائم است. یک فعال حوزه فروش موفق در هر زمان و مکانی به دنبال یادگیری است. علاوه بر این برنامه‌های مشخص برای شرکت در آموزش‌ها، کلاس‌ها، دوره‌ها و سمینارهای مرتبط و به خصوص مطالعه آزاد مربوط به آنها دارد. یک کارشناس یا مدیر فروش موفق باید بتواند برنامه‌ریزی خوبی روی کارهای روزمره خود داشته باشد. همچنین برنامه‌ای برای مدیریت زمان آتی خود طرح‌ریزی کند. امروزه واقفیم که یکی از بهترین راه‌های پیش‌بینی آینده، ساختن آن است. بنابراین ساختن آینده بدون برنامه‌ریزی ممکن نیست. یکی از ملزومات برنامه‌ریزی، داشتن اهداف مشخص و زمان‌بندی شده است. بهتر است همیشه اهداف فروش و پیشرفت ما مکتوب شوند تا همواره روبروی ما باشند و مرور شوند.

پر واضح هست که یک کارشناس یا مدیرفروش کارآمد به محیط کاری خود چه در بازار و چه در سازمان تسلط کافی دارد. پس باید همواره بر دو محیط تسلط داشته باشد. اول محیط درون سازمان که بایستی در آن کاملاً حرفه‌ای باشد. از همه جنبه‌های سازمان، ویژگی‌ها و کاستی‌های محصولات و خدماتش و غیره. دوم محیط بیرون سازمان که شامل رقبا، فرصت‌هایی برای پیشرفت و تهدیدهایی است که می‌تواند فروش را تحت تاثیر قرار دهد.

سرفصل های دوره

  • فروش مشاوره اي؛ جلب اعتماد مشتري
  • فروش ارزشي: انتقال احساس خوب خريد به مشتري
  • مذاکره فروش ( فنون مذاكره حرفه اي )
  • حساب و ریاضیات فروش تجاری ( فروش همراه با سود )
  • استراتژی طبقه بندی و تفکیک مشتریان ( فروش به كانالهاي مختلف )
  • کوچینگ فروش ( سرپرستي و مربي گري حرفه اي فروش )
  • برنامه مدیریت فروش ( مهارت برنامه ريزي و پيش بيني فروش )
  • رهبري سازمان فروش
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. داشتن مدرک کارشناسی

2. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

3. بررسی سوابق کاری و تحصیلی

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
MBA فروش پایان هفته 12

پنجشنبه ها ساعت 14 الی 20
و جمعه 9 الی 12

1402/06/30 تکمیل ظرفیت 30 پیش ثبت نام
MBA فروش(سطح 4: برنامه ریزی و پیش بینی فروش) پایان هفته 12

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت
۹ الی ۱۳

1402/09/30 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
MBA فروش(سطح 5: رهبری فروش) پایان هفته 12

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت
۹ الی ۱۳

1402/10/28 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
MBA فروش( سطح 1: مشاوره فروش) پایان هفته 12

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت
۹ الی ۱۳

1402/11/26 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA منابع انسانی

منابع انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های هر سازمان است.

MBA جنرال

در یک نگاه ساده مدیریت به معنای دستیابی به اهداف از طریق استفاده بهینه از تمام منابع است.

  • هشت ماه

MBA استراتژی

در آشفته دنیای کسب و کارهای امروزی، که دائما در حال تغییرند، برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در یک کسب و کار می‌تواند عامل اساسی و مهم در رشد و موفقیت پایدار آن باشد.

MBA گردشگری

دپارتمان گردشگری بهار

  • یک ساله
chevronLeft