- صفحه اصلی
- دوره ها
- دوره های MBA
- دوره MBA برند
MBA برند
در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا میشوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و ایجاد ارزش برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی میشوند.

مخاطبان این دوره کلیه علاقهمندانی هستند که به این باور رسیدهاند موفقیت در کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکان پذیر نیست و میخواهند این فرآیند و تکنیک را در بالاترین و حرفهای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند.
این دوره مناسب کلیه مالکان و صاحبان برند ، صاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و دیگر فعالان حوزه برندینگ است.
با توجه به رویکرد کاملا تخصصی، حرفه ای و کاربردی دوره و حضور مدیران ارشد برند و مارکتینگ سازمانها و برندهای معتبر، شرکت در این دوره علاوه بر ویژگیهای فوق، رشد و توسعه ارتباطات کسب و کاری برای شرکتکنندگان را نیز در پی دارد.
سرفصل های عمومی دوره
- سمینار مفاهیم نوین مدیریت
- مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
- مدیریت استراتژیک
- اصول بازاریابی
- اصول و فنون مذاکره
- بودجه و مالی
- اقتصاد و حسابداری
- نگاه انسانی به سازمان (رویکردها)
- نگاه انسانی به سازمان (ابزارها)
- اقتصاد برای مدیران
تقویم آموزشی دوره
MBA برندینگ پایان هفته
پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳
MBA برند پایان هفته
پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳
MBA برندینگ ایام هفته
سه روز در هفته روزهای زوج
ساعت ۱۷:۳۰ الي ۲۰:۳۰
اساتید این دوره

دکتر رحیم فرضی پور
دکتری مدیریت
دکتر سعید شهبازمرادی
دکتری مدیریت - منابع انسانی
دکتر امین اسداللهی
دکتری مدیریت بازرگانی-گرایش بازاریابی
دکتر علی اسداللهی
دکتری مدیریت مالی
دکتر بهنود الله وردی
دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار
دکتر مهدی امیرجعفری
دکتری مدیریت بازاریابی
دکتر محمدحسین غوثی
دکترای مدیریت مالیمشاوره و ثبت نام
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.