MBA برند

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و ایجاد ارزش برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

MBA برند

مخاطبان این دوره کلیه علاقه‌مندانی هستند که به این باور رسیده‌اند موفقیت در کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکان پذیر نیست و می‌خواهند این فرآیند و تکنیک را در بالاترین و حرفه‌ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند.

این دوره مناسب کلیه مالکان و صاحبان برند ، صاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و دیگر فعالان حوزه برندینگ است.

با توجه به رویکرد کاملا تخصصی، حرفه ای و کاربردی دوره و حضور مدیران ارشد برند و مارکتینگ سازمان‌ها و برندهای معتبر، شرکت در این دوره علاوه بر ویژگی‌های فوق، رشد و توسعه ارتباطات کسب و کاری برای شرکت‌کنندگان را نیز در پی دارد.

سرفصل های عمومی دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • سازماندهی و تیم سازی
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول بازاریابی
  • نگاه انسانی به سازمان (رویکردها)
  • نگاه انسانی به سازمان (ابزارها)
  • اصول و فنون مذاکره
  • اقتصاد برای مدیران
  • حسابداری و مدیریت مالی برای مدیران
  • پروژه پایانی (عارضه یابی کسب و کار)

اساتید این دوره

دکتر رحیم فرضی پور

دکتر رحیم فرضی پور

دکتری مدیریت
دکتر سعید شهبازمرادی

دکتر سعید شهبازمرادی

دکتری مدیریت - منابع انسانی
دکتر امین اسداللهی

دکتر امین اسداللهی

دکتری مدیریت بازرگانی-گرایش بازاریابی
دکتر علی اسداللهی

دکتر علی اسداللهی

دکتری مدیریت مالی
دکتر بهنود الله وردی

دکتر بهنود الله وردی

دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار
دکتر مهدی امیرجعفری

دکتر مهدی امیرجعفری

دکتری مدیریت بازاریابی
دکتر محمدحسین غوثی

دکتر محمدحسین غوثی

دکترای مدیریت مالی

مشاوره و ثبت نام

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت.