معرفی دوره

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و ایجاد ارزش برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

کاتالوگ MBA برند

مخاطبان این دوره کلیه علاقه‌مندانی هستند که به این باور رسیده‌اند موفقیت در کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکان پذیر نیست و می‌خواهند این فرآیند و تکنیک را در بالاترین و حرفه‌ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند.

این دوره مناسب کلیه مالکان و صاحبان برند ، صاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و دیگر فعالان حوزه برندینگ است.

با توجه به رویکرد کاملا تخصصی، حرفه ای و کاربردی دوره و حضور مدیران ارشد برند و مارکتینگ سازمان‌ها و برندهای معتبر، شرکت در این دوره علاوه بر ویژگی‌های فوق، رشد و توسعه ارتباطات کسب و کاری برای شرکت‌کنندگان را نیز در پی دارد.

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره
  • بودجه و مالی
  • اقتصاد و حسابداری
  • چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ
  • چهار پایه برندینگ
  • برندینگ 1 ( آفرینش برند )
  • برندینگ 2 ( ارتباطات برند )
  • برندینگ 3 ( ارزیابی برند )
  • کارگاه چهارپایه
  • کارگاه هویت آفرینی
  • کارگاه کمپین ارتباطات يکپارچه بازاريابی و برند
  • مدیریت تحول در سازمان
  • اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. داشتن مدرک کارشناسی

2. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
MBA برندینگ پایان هفته 12

پنجشنبه ها ساعت 9 الی 20
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳

1403/07/19 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA جامع

این دوره جامع با هدف ارائه یک دیدگاه گسترده و کامل از مدیریت کسب و کارها ارائه می‌شود. شما در این دوره با مفاهیم اصلی مدیریت، استراتژی‌های موفقیت‌آمیز، تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی، به همراه مطالعات موردی و فرصت‌های کسب و کاری آشنا می‌شوید.

MBA کافه و رستوران

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه و مدیریت کافه و رستوران‌ها هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت خدمات غذایی، مدیریت عملیات رستوران، و بازاریابی در این صنعت آشنا می‌شوید.

MBA منابع انسانی

در این دوره، شما با مفاهیم اساسی مدیریت منابع انسانی و نقش آن در موفقیت سازمانی آشنا می‌شوید. مدیریت استخدام، ارتقاء فرهنگ سازمانی، و توسعه منابع انسانی از جمله موضوعاتی است که در این دوره پوشش داده می‌شوند.

MBA استارتاپ

این دوره برای کارآفرینان و موسسان استارتاپ‌ها است که به دنبال ایجاد، رشد و موفقیت استارتاپ‌های خود هستند. شما در این دوره با روش‌های شناسایی مزیت رقابتی، مدیریت ریسک، و جذب سرمایه آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA فروش

این دوره برای افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های فروش و ارتباط با مشتریان هستند. شما در این دوره با روش‌های ارتباطی موثر، فنون مذاکره، و استراتژی‌های فروش پرفروش آشنا می‌شوید.

  • یک ساله
chevronLeft