معرفی دوره
دوره MBA مد و پوشاک دورهای ۳۶۰ درجه برای نگرش جامع به یک کسب و کار یا برند پوشاک میباشد.
با پیچیدگیهای زیاد در کسب و کارها و بازار، لزوم اینکه مدیران و صاحبان کسب و کار نگاه دانشمحور و چند تخصصی برای پیشبرد اهدافشان در مقابل رقبا داشته باشند، بیشتر میشود.
استفاده از دانش روز اساتید، طراحی آموزشی پیشرفته و صنعت محور، نگاه عملیاتی به نیازهای مخاطبان و دانشجویان، همراهی و حمایت از دانشجویان در یافتن مسیر توسعه فردی خود با نگرش ۳۶۰ درجه جهت شناخت خود و کسب و کار و یادگیری تکنیکال در حوزه مد و پوشاک مهارت و قدرت لازم را می تواند برای صاحبین کسب و کار به وجود بیاورد.
تخصص در رهبری سازمان در ۴ شاخه مدیریت، مد و فشن، مارکتینگ و برندینگ و عملیات میتواند به نگاه جامع محور و ۳۶۰ درجه صاحبین کسب و کار برسد.
یکی از نقاط تمایز این دوره MBA علاوه بر عملیاتی بودن دوره،حضور یکی از مدرسان به عنوان کوچ در تمامی مراحل با دانشپذیران می باشد و نقطه تمایز دیگر پروژه هر کسب و کار میتواند در این دوره تعریف و انجام شود.
برخی از دستاوردهای دوره
- اصلاح نگرش نسبت به برندسازی و مدیریت کسب و کار
- بالا رفتن اعتماد به نفس در کسب و کار و تفکر حرفهای
- به وجود آوردن فرصتهای شغلی مدیریتی برای فارغالتحصیلان و دانشجویان
- ارتباط مناسب با افراد حاضر در دوره و ارتباطات بیشتر به واسطه حضور در دوره
- بالا بردن اعتبار در برند شخصی
- توانمندی بهتر در تفکر و هوشمندی استراتژیک
اساتید دوره
دریافت مشاوره
ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند