معرفی دوره

این دوره برای افرادی است که به دنبال ورود به صنعت مد و مدیریت برندهای مد هستند. شما در این دوره با مفاهیم طراحی مد، تولید، بازاریابی، و مدیریت مد آشنا می‌شوید.

با پیچیدگی‌های زیاد در کسب و کارها و بازار، لزوم اینکه مدیران و صاحبان کسب و کار نگاه دانش‌محور و چند تخصصی برای پیشبرد اهدافشان در مقابل رقبا داشته باشند، بیشتر می‌شود.

استفاده از دانش روز اساتید، طراحی آموزشی پیشرفته و صنعت محور، نگاه عملیاتی به نیازهای مخاطبان و دانشجویان، همراهی و حمایت از دانشجویان در یافتن مسیر توسعه فردی خود با نگرش ۳۶۰ درجه جهت شناخت خود و کسب و کار و یادگیری تکنیکال در حوزه مد و پوشاک مهارت و قدرت لازم را می تواند برای صاحبین کسب و کار به وجود بیاورد.

تخصص در رهبری سازمان در ۴ شاخه مدیریت، مد و فشن، مارکتینگ و برندینگ و عملیات می‌تواند به نگاه جامع محور و ۳۶۰ درجه صاحبین کسب و کار برسد.

یکی از نقاط تمایز این دوره MBA علاوه بر عملیاتی بودن دوره،حضور یکی از مدرسان به عنوان کوچ در تمامی مراحل با دانش‌پذیران می باشد و نقطه تمایز دیگر پروژه هر کسب و کار می‌تواند در این دوره تعریف و انجام شود.

 

برخی از دستاوردهای دوره

  • اصلاح نگرش نسبت به برندسازی و مدیریت کسب و کار
  • بالا رفتن اعتماد به نفس در کسب و کار و تفکر حرفه‌ای
  • به وجود آوردن فرصتهای شغلی مدیریتی برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان
  • ارتباط مناسب با افراد حاضر در دوره و ارتباطات بیشتر به واسطه حضور در دوره
  • بالا بردن اعتبار در برند شخصی
  • توانمندی‌ بهتر در تفکر و هوشمندی استراتژیک

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA جنرال

در یک نگاه ساده مدیریت به معنای دستیابی به اهداف از طریق استفاده بهینه از تمام منابع است.

  • هشت ماه

MBA هنر

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه حرفه در صنعت هنر هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت هنری، بازار هنر، و توسعه هنرمندی آشنا می‌شوید.

MBA فروش

این دوره برای افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های فروش و ارتباط با مشتریان هستند. شما در این دوره با روش‌های ارتباطی موثر، فنون مذاکره، و استراتژی‌های فروش پرفروش آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA استارتاپ

این دوره برای کارآفرینان و موسسان استارتاپ‌ها است که به دنبال ایجاد، رشد و موفقیت استارتاپ‌های خود هستند. شما در این دوره با روش‌های شناسایی مزیت رقابتی، مدیریت ریسک، و جذب سرمایه آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA منابع انسانی

در این دوره، شما با مفاهیم اساسی مدیریت منابع انسانی و نقش آن در موفقیت سازمانی آشنا می‌شوید. مدیریت استخدام، ارتقاء فرهنگ سازمانی، و توسعه منابع انسانی از جمله موضوعاتی است که در این دوره پوشش داده می‌شوند.

chevronLeft