معرفی دوره

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه حرفه در صنعت هنر هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت هنری، بازار هنر، و توسعه هنرمندی آشنا می‌شوید.

مدیریت هنری یا بیزینس هنر در ردیف کلیدواژه‌هایی قرار دارد که چندان در میان عموم شناخته‌شده نیست. از این‌رو، خوانش حاضر را به تعریف مفهوم MBA art و بررسی روش‌شناسیِ (متدلوژی) این مفهوم اختصاص داده‌ایم. پس بیایید با یک تعریف مختصر از MBA art شروع کنیم.

 

تعریف MBA هنر چیست؟

MBA هنر رویکردی تلفیقی از هنر و مدیریت، نسبت به جهان است. MBA هنر به رشته‌های مختلفی گریز می‌زند تا بتواند از مجموعه‌ی مطالعات میان‌رشته‌ای خود، به ایده‌های بدیع و کارآمدتر دست پیدا کند. هدف این است که از خلال یک بافت پژوهشی پیشروگرا به دیدگاهی اجمالی در طراحی ایده برسد.

کم نیستند پژوهشگرانی که پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه‌ی مطالعاتی خود دست به تحقیق و حل مسئله می‌زنند و گزارش‌های بلندبالا منتشر می‌کنند. اما MBA هنر، درک موجود را بر هم می‌زنند تا اطلاعات در دسترس را در قالب نگرشی مبتکرانه‌تر و پربارتر ترکیب و بازسازی کند. هدف آم بی ای آرت شناسایی ابعاد تازه‌ای از زیبایی و هنر است که هنوز وارد زندگی بشر نشده‌اند و به دنبال بهتر زیستن و زیباتر زیستن میگردد. به‌علاوه، MBA art سعی دارد بدون اینکه از واقعیات دور شود، درمورد تحولات بی‌سابقه‌ای نظریه‌پردازی کند که احتمال می‌رود عادات فعلی بشر را در روزگاران آینده دگرگون کنند و مردمی را که تمایلی به تجربه‌ی شیوه‌ها و پدیده‌های نوظهور ندارند، به چالش بکشند.

 

MBA هنر ، آمیزه‌ای از علم و هنر

MBA هنر یک علم است، چرا که باید در تمامی مراحل، از درک مسئله و تحلیل داده‌ها گرفته تا روش تحقیق و استدلال انتقادی، از روی قاعده عمل کند. از سوی دیگر، MBA هنر به این سبب نوعی علم محسوب می‌شود که یافته‌ها و طراحی های آینده‌پژوهانه بچه های MBA art دارای قابلیت تبدیل به اَشکال مختلف ارزش‌های اجتماعی است.

MBA هنر یک هنر است، چرا که دانش‌پژوهان این رشته باید در همه حال از قدرت تخیل و احساسات خود استفاده کنند و هر لحظه در پی فراگیری بینش شهودی باشند. به‌عبارتی، یک ام بی ای ارتیست باید ثانیه به ثانیه‌ عمر خود را با چشم و گوش باز زندگی کند تا بتواند فرصت را بیابد تحلیل کند و بر اساس زنجیره ارزش ،تولید محصول یا طراحی خدمات بکند و از طریق اصول و فنون مذاکرات و مدیریت توسعه ارتباطات شبکه‌های جدید بسازد.

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره
  • بودجه و مالی
  • اقتصاد و حسابداری
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

2. برای شرکت در دوره تخصصی مدیریت هنر، نیاز هست که دانش پژوهان تحصیلات و یا سابقه کاری مرتبط با هنر داشته باشند .

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA مالی

این دوره برای علاقه‌مندان به حوزه مالی و اقتصاد است که می‌خواهند مهارت‌های تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت سرمایه، و برنامه‌ریزی مالی را به دست آورند. شما در این دوره با مفاهیم مالی اساسی، ابزارهای مالی، و روش‌های ارزیابی سرمایه آشنا می‌شوید.

MBA بیمه

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت بیمه و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با تحلیل ریسک، مدیریت خطر، و استراتژی‌های بازاریابی در صنعت بیمه آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA جامع

این دوره جامع با هدف ارائه یک دیدگاه گسترده و کامل از مدیریت کسب و کارها ارائه می‌شود. شما در این دوره با مفاهیم اصلی مدیریت، استراتژی‌های موفقیت‌آمیز، تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی، به همراه مطالعات موردی و فرصت‌های کسب و کاری آشنا می‌شوید.

MBA استارتاپ

این دوره برای کارآفرینان و موسسان استارتاپ‌ها است که به دنبال ایجاد، رشد و موفقیت استارتاپ‌های خود هستند. شما در این دوره با روش‌های شناسایی مزیت رقابتی، مدیریت ریسک، و جذب سرمایه آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA فروش

این دوره برای افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های فروش و ارتباط با مشتریان هستند. شما در این دوره با روش‌های ارتباطی موثر، فنون مذاکره، و استراتژی‌های فروش پرفروش آشنا می‌شوید.

  • یک ساله
chevronLeft