DBA برند مارکتینگ

معرفی دوره

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و استراتژی‌های بازاریابی برای تقویت برند از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

کاتالوگ DBA برند مارکتینگ

دوره dba برند و مارکتینگ فرآیند ایجاد یک درک قوی و مثبت در ذهن و قلب مخاطبان است که از ترکیب عناصری مانند استراتژی‌های بازاریابی، استراتژی 360 درجه برند، هویت‌های بصری، شاخصه‌های طراحی، بیانیه ماموریت، چشم انداز، وعده برند و یک تم ثابت در تمام ابعاد کسب و کار به وجود می‌آید. دوره dba برند و مارکتینگ به کسب و کارها کمک می‌کند تا با جلب نظر مشتریان وفادار، خودشان را از رقبا متمایز سازند.

 

دوره DBA برند مارکتینگ موسسه بهار چیست؟

شما در دوره dba برند و مارکتینگ یک برنامه آموزشی منسجم، حرفه‌ای و متمرکز را طی خواهید کرد که شامل چیستی، چرایی و چگونگی آفرینش برند، آشنایی با سلسله مراتب برند، آفرینش برند و ارتباطات برند، تعریف شخصیت برند کسب و کار و تبلور وعده برند کسب و کار، اصلاح تجربه مشتری و ارزیابی برند، دارایی‌ها مشهود و نامشهود برند می‌باشد.

 

چرا دوره DBA برند مارکتینگ موسسه بهار؟

دوره dba برند مارکتینگ، راه‌هایی به شما نشان می‌دهد که تناسب بالایی با کسب و کار شما دارند.

با دوره dba برند مارکتینگ می‌توانید، افرادی را که محصول یا خدمات شما را واقعا نیاز دارند، جذب می‌کند. این بدان معنی است که بازار هدف فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اید.

با دوره دوره dba برند مارکتینگ، شما برای غلبه بر شکایات و نیازهای خریدار آمادگی بیشتری خواهید داشت.

با دوره dba برند مارکتینگ، ضمن توجیه قیمت، می‌توانید هزینه بیشتری را برای محصولات و خدمات دریافت کنید.

در دوره dba برند مارکتینگ می‌آموزیم که وضوح و منطق درست پیام‌های بازاریابی باعث افزایش کارایی آن می‌شود که نهایتا منجر به فروش و مراجعه بیشتری می‌گردد.

در دوره dba برند مارکتینگ می‌آموزیم، برقراری ارتباط برند شما با سیگنال‌های درست، مشتریان بالقوه باارزش‌تری را به خود جلب می کند.

دوره dba برند مارکتینگ، ارزش منحصر به فرد کسب وکار خودتان را ایجاد می‌کند و باعث ایجاد تمایز شما از رقبا در بازار می شود.

شما با گذراندن دوره دوره dba برند مارکتینگ راه‌کارهایی را فرامیگیرید که شما را به عنوان مرجعی در صنعت خود جا می‌اندازد و باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می‌شود.

دوره dba برند مارکتینگ به شما کمک می‌کند، روابط قوی‌تری با مشتری ایجاد کنید که خریدها و مراجعه‌های بیشتری را در پی دارد.

 

مخاطبین دوره DBA برند مارکتینگ موسسه چه کسانی هستند؟

1) کلیه ​صاحبان برند وصاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک رو به رشد، دیگر فعالان حوزه توسعه بازار و ارتقای برند و ارتباطات برند برای آنکه با رویکرد کلان و استراتژیک به تمام جزئیات فرایند برندینگی ببرند.

2) مدیران و مشاوران ارشد برند، مدیران استراتژیک برند و طراحان کمپین های یکپارچه ارتباطات بازاریابی و برند (IMC, IBC) ، مدیران بازاریابی، مدیران فروش، مدیران روابط عمومی و تبلیغات که خواسته یا ناخواسته درگیر فرایند برندینگ و کمپین های ارتباطات برند در سازمان خود هستند، برای آنکه سطح دانش و مهارت خود را در سطح حرفه‌ای و تخصصی بالا ببرند.

3) مدیران خلاقیت، مدیران هنری و طراحان ارشد گرافیک، کپی رایترها و مفهوم پردازها ​نه برای آنکه سواد بصری و رسانه ای خود را بالا ببرند، بلکه ​برای آنکه از منظر کلان و استراتژیک با پیش نیازها و استراتژی‌های موثر در کار خود آشنا شوند، تصمیمات کلیدی و بخشهای اصلی برندینگ و هویت‌سازی برند را بشناسند تا نقش خود را در تدوین هویت یکپارچه برند، بهتر و موثرتر ایفا نمایند.

4) و همه علاقمندان برندینگ که به این باور رسیده اند: توسعه کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکانپذیر نیست و می‌خواهند این فرایند و تکنیک را در بالاترین و حرفه‌ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند. 

 

حال که می‌دانید برند برای یک کسب و کار چقدر مهم است، وقت آن است که از آن استفاده کنید!

سرفصل های دوره

  • چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ
  • چهار پایه برندینگ
  • برندینگ 1 ( آفرینش برند )
  • برندینگ 2 ( ارتباطات برند )
  • برندینگ 3 ( ارزیابی برند )
  • کارگاه تخصصی و پیشرفته برندآفرینی شخصی
  • کارگاه چهارپایه
  • کارگاه هویت آفرینی
  • کارگاه کمپین ارتباطات يکپارچه بازاريابی و برند
  • کارگاه های پیشرفته در حوزه های نوین برندینگ
  • کارگاه کوچینگ
  • مدل های ذهنی مدیران موفق
  • آینده پژوهی راهبردی (فردی و سازمانی)
  • استراتژی پیشرفته و مدل کسب و کار
  • نوآوری در کسب و کار
  • کارافرینی در کسب و کار
  • رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته
  • مدیریت پیشرفته سرمایه گذاری و بورس
  • مسئولیت اجتماعی و تصمیم گیری
  • کارآفرینی در کسب و کار
  • برندینگ تخصصی
  • استراتژی بازاریابی
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

2. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مدیریت ( یا MBA ترجیحا بازاریابی )

3. دارا بودن سابقه کار مرتبط با مدیریت

4. مصاحبه و بررسی سوابق کاری و تحصیلی جهت تعیین صلاحیت ورود به دوره

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
DBA برند مارکتینگ ۲۴ ماه

پنجشنبه ها 9:00 الی 20:30
ساعت ۹ الی ۱۳

1402/04/15 تکمیل ظرفیت ۳۰ پیش ثبت نام
DBA برند مارکتینگ ۲۴ ماه

پنجشنبه ها ساعت 9:00  الی 20:30
جمعه ها ۹ الی ۱۳

1402/05/12 تکمیل ظرفیت ۳۰ پیش ثبت نام
DBA برند مارکتینگ پایان هفته 24 ماه

پنجشنبه ها ساعت 13:30 الی ۲۰
جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۳

1402/07/13 تکمیل ظرفیت 30 پیش ثبت نام
DBA برند مارکتینگ پایان هفته 24

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت
۹ الی ۱۳

1402/09/17 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
DBA برند مارکتینگ پایان هفته 24

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰
جمعه ها ساعت
۹ الی ۱۳

1402/10/07 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

DBA دارویی

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت دارویی و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با چالش‌ها و فرصت‌های منحصر به فرد این صنعت، مدیریت زنجیره تأمین، و بازاریابی دارویی آشنا می‌شوید.

DBA بیمه

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت بیمه و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با تحلیل ریسک، مدیریت خطر، و استراتژی‌های بازاریابی در صنعت بیمه آشنا می‌شوید.

DBA برند مارکتینگ

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و استراتژی‌های بازاریابی برای تقویت برند از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

DBA استراتژی

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه استراتژی‌های موثر برای سازمان‌ها هستند. شما در این دوره با تحلیل رقبا، ایجاد استراتژی‌های رقابتی، و مدیریت تغییر آشنا می‌شوید.

DBA جنرال

این دوره با هدف ارائه یک دیدگاه گسترده و کامل از مدیریت کسب و کارها ارائه می‌شود. شما در این دوره با مفاهیم اساسی مدیریت، روش‌های تحقیق در علوم مدیریت، و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها آشنا می‌شوید.

chevronLeft