معرفی دوره

دوره MBA مد و پوشاک دوره ای ۳۶۰ درجه برای نگرش جامع به یک کسب و کار یا برند پوشاک می باشد.

با پیچیدگی های زیاد در کسب و کارها و بازار،لزوم اینکه مدیران و صاحبان کسب و کار نگاه دانش محور و چند تخصصی برای پیشبرد اهدافشان در مقابل رقبا داشته باشند،بیشتر می شود.
استفاده از دانش روز اساتید،طراحی آموزشی پیشرفته و صنعت محور،نگاه عملیاتی به نیازهای مخاطبان و دانشجویان،همراهی و حمایت از دانشجویان در یافتن مسیر توسعه فردی خود با نگرش ۳۶۰ درجه جهت شناخت خود و کسب و کار و یادگیری تکنیکال در حوزه مد و پوشاک مهارت و قدرت لازم را می تواند برای صاحبین کسب و کار بوجود بیاورد.
تخصص در رهبری سازمان در ۴ شاخه مدیریت،مد و فشن،مارکتینگ و برندینگ و عملیات می تواند به نگاه جامع محور و ۳۶۰ درجه صاحبین کسب و کار برسد.
یکی از نقاط تمایز این دوره MBA علاوه بر عملیاتی بودن دوره،حضور یکی از مدرسان به عنوان کوچ در تمامی مراحل با دانش پذیران می باشد و نقطه تمایز دیگر پروژه هر کسب و کار می تواند در این دوره تعریف و انجام شود.

 

برخی از دستاوردهای دوره
۱. اصلاح نگرش نسبت به برندسازی و مدیریت کسب و کار
۲.بالا رفتن اعتماد به نفس در کسب و کار و تفکر حرفه ای
۳.بوجود آوردن فرصتهای شغلی مدیریتی برای فارغ التحصیلان و دانشجویان
۴.ارتباط مناسب با افراد حاضر در دوره و ارتباطات بیشتر بواسطه حضور در دوره
۵.بالا بردن اعتبار در برند شخصی
۶.توانمندی‌ بهتر در تفکر و هوشمندی استراتژیک

سرفصل های آموزشی

  • مهرت های نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت رفتار سازمانی
  • مدیریت فروش
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی
  • مدیریت فرآیند طراحی
  • استایلینگ پیشرفته
  • استرات ژی های لوکس گرایی
  • برندینگ و پرسنال برندینگ در مد
  • استوری تلینگ
  • مدیریت بازاریابی در صنعت مد
  • دیجیتال برندینگ
  • برندینگ داخلی
  • مدیریت خرده فروشی
  • ویژوال مرچندایزینگ

شرایط ورود به این دوره

1. داشتن مدرک کارشناسی

2. موفقیت در مصاحبه ورودی دوره

برگزاری کلاس ها

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test
پیش ثبت نام
نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA جنرال

MBA جنرال

در یک نگاه ساده مدیریت به معنای دستیابی به اهداف از طریق استفاده بهینه از تمام منابع است.

 MBA بازاریابی

MBA بازاریابی

محیط های کسب و کار امروز به صورت مداوم در حال تغییر و تحول است.

MBA برندینگ

MBA برندینگ

«برندینگ» یعنی آفــــریـــنـــش موجــود زنده ای  بــه نام: «بـرند»