معرفی دوره

مدیران پروژه وظیفه‌ پیچیده‌ای برعهده دارند: آن‌ها باید تمامی جنبه‌های پروژه را بررسی کنند.

 این مدیران باید در اجرای به موقع پروژه‌ها درمحدوده‌ بودجه‌ای که برایشان تعیین شده، اطمینان حاصل کنند.

برای موفقیت در این کار، مدیران پروژه باید مهارت‌‌های خاصی کسب کنند و مجوزهایی بگیرند که شایستگی‌شان را در انجام این شغل تأیید کنند. آنها همچنین باید ذهنی تحلیل‌گر داشته باشند و بتوانند به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنند.

مدیریت غیراصولی در اجرای پروژه‌ها به طور چشمگیری باعث کاهش بهره‌وری، افـزایش هزینه و درنهایت منجر به کاهش نرخ موفقیت پروژه‌ها می‌گردد. لذا به طور قطع پیروی از اصول مدیریت پروژه و بکارگیری مناسب ابزارها، روش‌ها و استانداردها گامی موثر در راستای نهادینه شدن مدیریت پروژه در سازمانهـای پروژه محور محسوب می‌شود.

نظر به اینکه پروژه از منظرهای مختـلف قابل بررسی است، موسسه بهار با همکاری موسسه تحقیقاتی رهنمود النا و بر مبنای مدل النا دوره‌ای را ارائه نموده است که از یک نظام پنج وجهی استفاده می‌کند که هر وجه از یک منظر به راهبری و مدیریت پروژه نگاه می‌کند.

این پنج وجه عبارتند از :

1.اصول 2.مفاهیم 3.فرآیندها 4.ابزارها 5.متناسب‌سازی

سرفصل های آموزشی

  • مهارت های نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیرت رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • اصول و فنون مذاکره
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت بازاریابی
  • اقتصاد و حسابداری برای مدیران
  • مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی
  • مبانی مدیریت پروژه
  • آشنایی با متد Elena در کنترل پروژه
  • کارگاه پلنا
  • Microsoft Project
  • تربیت ارزیاب و ناظر در مدیریت پروژه ها
  • مدیریت طرحد و سبد (پورتفولیو)

شرایط ورود به این دوره

1. جهت ورود به دوره ، مصاحبه و بررسی سوابق کاری و تحصیلی برای تعیین صلاحیت ورود به دوره انجام می شود .

برگزاری کلاس ها

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

  MBA استراتژی

MBA استراتژی

در آشفته دنیای کسب و کارهای امروزی، که دائما در حال تغییرند، برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در یک کسب و کار می‌تواند عامل اساسی و مهم در رشد و موفقیت پایدار آن باشد.

  MBA مُد

MBA مُد

دوره MBA مد و پوشاک دوره‌ای ۳۶۰ درجه برای نگرش جامع به یک کسب و کار یا برند پوشاک می‌باشد.

MBA برندینگ

MBA برندینگ

«برندینگ» یعنی آفـرینـش موجود زنده‌ای به نام: «بـرند»