کلاس کارآفرینی دوره DBA با حضور جناب آقای دکتر رضا یادگاری

کلاس کارآفرینی از دوره DBA موسسه بهار، با شیوه ای نوین در آموزش با ارائه ی تجارب کارآفرینان برتر ارائه می گردد.

این هفته در کلاس کارآفرینی کد 47 DBA در خدمت جناب آقای دکتر یادگاری مدرس کارآفرینی دانشگاه شریف و نویسنده مجموعه کتاب‌های کارآفرینی از جمله کتاب "کارآفرینی به شیوه رحیم فرضی‌پور" بودیم، که تا به حال با 500 نفر از کارآفرینان برتر کشور مصاحبه و گفت وگو کردند همچنین کتاب هایی از شیو‌ه‌‌ی کارآفرینی این افراد نوشته‌اند. از دیگر فعالیت‌های ارزشمند ایشان ایجاد کمیسیونی از کارآفرینان برتر در شهرداری تهران می‌باشد.
فعالیت‌های دکتر یادگاری در این حوزه از سال 76 با جمع‌آوری اطلاعات از افراد کارآفرین و ثروتمند جامعه آغاز شد، در نتیجه چندین کتاب‌ در این زمینه به چاپ رساندند.
به همت ایشان و جمعی از اساتید برتر دانشگاهی مراکز کارآفرینی در دانشگاه‌های شریف و امیرکبیر تأسیس شد.
محور صحبت این جلسه پیرامون ویژگی‌‌های کارآفرینان بود، آن هم از زبان و دیدگاه کسی که مجموعه‌ای از کارآمدترین اطلاعات ِحوزه کارآفرینی را در اختیار دارد و این قبیل ویژگی ها را به صورت کاربردی و تجربی که ماحصل ارتباط نزدیکشان با نفر به نفرِ کارآفرینان برتر کشور است با ما در میان گذاشتند.
در این جلسه دکتر یادگاری بعد از تعریف کارآفرینی در دنیای امروز و برشماردن ویژگی‌های‌ کارآفرینان به بررسی چندین مورد موفق و کارآمد در این حوزه پرداختند.

 

هم‌رسانی
  • اشتراک گذاری در Facebbok
  • اشتراک گذاری در Twitter
  • اشتراک گذاری در Telegram
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
دیدگاه ها