جبران خدمات چارچوبی جامع است که به سازمانها کمک می کند تا حقوق و مزایای کارکنان را به صورت منصفانه و کارامد مدیریت کند.

نسل Z فقط یک نیروی کار جدید نیست، بلکه تغییری در سبک مدیریت سازمان‌ها ایجاد کرده است. شرکت‌هایی که مدیرانشان نقش منتور و کوچ را بر عهده می‌گیرند، فرهنگ بازخورد مداوم دارند و انعطاف‌پذیری را در اولویت قرار می‌دهند، نه‌تنها نسل Z را بهتر حفظ می‌کنند، بلکه نوآوری و رقابت‌پذیری خود را افزایش می‌دهند. سرمایه‌گذاری در یادگیری و توسعه، ایجاد مسیرهای رشد سریع و استفاده از سبک‌های مدیریتی جدید، کلید موفقیت در این تغییر پارادایم است. سازمان شما چقدر برای این تحول آماده است؟

همه ما شنیده‌ایم که باید به حرف مشتری گوش دهیم. اما آیا همیشه آنچه می‌گوید، همان چیزی است که واقعاً می‌خواهد؟ در تصمیم‌های بازاریابی، داده‌ها مهم‌اند، اما بینش از داده‌ها مهم‌تر است. سوالی که باید بپرسیم این نیست که مشتری چه می‌خواهد؟ بلکه این است که چرا این‌طور رفتار می‌کند.

بازاریابی خیریه‌ای، راهی برای جذب مشتریان وفادار!

شما کدام رویکرد را برای افزایش ارزش در سازمان خود انتخاب می‌کنید؟

کوین هوگان در کتاب ارزشمند خود به نام «53 اصل متقاعدسازی» می‌نویسد: در روانشناسی اصلی داریم به نام «اصل درگیری» که طبق آن، انسان‌ها وقتی با چیزی عملا درگیر می‌شوند، به آن بیشتر علاقه‌مند می‌شوند و نسبت به آن احساس تعهد بیشتری پیدا می‌کنند به همین دلیل است که یکی از بهترین راه‌های متقاعدسازی، درگیر کردن طرف مقابل‌مان است، حتی اگر این درگیر شدن و مشارکت کردن، بسیار جزیی باشد

تیم کانِر در کتاب خود به نام «91 خطای فروشندگان» می‌نویسد: فروشندگان حرفه‌ای مهارت خوبی در ایجاد حس اضطرار در مشتری بالقوه دارند و او را تشویق می‌کنند تا فرایند خرید را با سرعت بیشتری تکمیل کن

امروزه برای مدیران ، مسئولیت اجتماعی دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی است که آینده سازمان‌ها را شکل می‌دهد. از تصمیم‌گیری‌های کوچک تا استراتژی‌های کلان، هر اقدام ما اثری فراتر از سطوح سازمانی میتواند داشته باشد. حال زمان آن است که با انجام مسئولیت اجتماعی نقش خود را در جامعه و ذهن مشتریان بازتعریف کنیم.