فروش از مهارت تا رهبری

فروش موفق از درک نیازهای واقعی مشتری شروع می‌شود، نه معرفی محصول. اگر بتوانید ارزشی متناسب با خواسته واقعی افراد ارائه دهید، دیگر چیزی به نام نه وجود نخواهد داشت. و در نهایت رهبران فروش موفق، تنها ناظران بازار نیستند؛ آن‌ها هستند که با تصمیم‌های هوشمندانه، بازار را شکل می‌دهند و آینده را می‌سازند.

DBA
1403/10/24

ایموجی ها : زبان مدرن در ارتباطات دیجیتال و بازاریابی

ایموجی‌ها به‌عنوان تصاویر دیجیتالی، برای بیان ایده‌ها، اشیا یا احساسات در ارتباطات فناوری‌محور به‌کار می‌روند. این تصاویر، چه در تعاملات روزمره مصرف‌کنندگان و چه در ارتباطات شرکت‌ها با مشتریان، به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شوند. تا فوریه 2024، تعداد 3782 ایموجی (شامل رنگ‌های مختلف پوست و پرچم‌ها) در صفحه‌کلیدهای چندپلتفرمی ثبت شده‌اند.

MBA
1403/10/18

سه مفهوم پایه در مدیریت مالی

در مدیریت مالی ، اینکه بدانید دقیقا دارایی‌ها، بدهی‌ها و سرمایه شما کجا ایستاده‌ اند، تاثیری مستقیم بر تصمیمات استراتژیک‌ شما خواهد داشت.

MBA
1403/10/12

جایگاه MBA در ایران

MBA یکی از معتبرترین دوره‌های تحصیلی است که از آمریکا به سطح جهانی گسترش یافته و تاثیرات بزرگی بر کسب‌وکارها داشته است. در ایران، این دوره به تدریج سبب ارتقا افراد و کسب و کار ها گشته است.

MBA
1403/10/09

مزایای MBA از دیگاه دانش آموختگان در دنیای امروز

MBA نه تنها دانش و مهارت را در افراد بهبود میبخشد، بلکه نگرش و رویکرد شخصی و حرفه‌ای افراد را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد، این تغییر نگرش و تغییر جهان بینی به نحوی بر آن‌ها تاثیر میگذارد که به تصمیمات متفاوتی می‌رسند و روند تصمیم‌گیری خود را بهبود می‌بخشند

MBA
1403/05/16

تحول در نگرش به دوره های MBA : از مدیران تا جوانان

با اینکه MBA می‌تواند برای هر کسی مزایایی داشته باشد، اما انتخاب زمان مناسب و شرایط آمادگی ذهنی بسیار مهم است. آیا شما این آمادگی را دارید که با یادگیری از این دوره، مسیر شغلی و زندگی خود را تغییر دهید؟

MBA
1403/05/16

نقش کلیدی مشاوران مالی در سازمانها

آيا نتيجه ي حضور يك مشاور مالي در سازمان خود را ميدانيد؟ اغلب اين افراد از خارج از سازمان استخدام می‌شوند و به سازمان‌ها برای مسائل مالی مشاوره می‌دهند. مشاوران مالی خبره کسانی هستند که با تجزیه و تحلیل صحیح اعداد و ارقام به مدیریت مالی بهتر و افزایش بهره وری سازمان کمک می کنند.

MBA
1403/04/11

تفکر فروش مشاوره ای

در فروش مشاوره ای ، فروشنده به دنبال بردی سه طرفه است و برای او ساخت و نگهداشت یک رابطه عمیق با مشتری اولین اولویت است. اما در فروش transactional فروشنده فکر بردو فروش کالای خود است و همچنین تمرکزش هم بر روی کالای خود میباشد.

MBA
1403/03/17