تحلیل احساسات و دادههای شبکههای اجتماعی به برندها این امکان را میدهد تا نگرشهای مصرفکنندگان را بهطور دقیقتری درک کنند و استراتژیهای موثری طراحی کنند.
فروش موفق از درک نیازهای واقعی مشتری شروع میشود، نه معرفی محصول.
اگر بتوانید ارزشی متناسب با خواسته واقعی افراد ارائه دهید، دیگر چیزی به نام نه وجود نخواهد داشت.
و در نهایت رهبران فروش موفق، تنها ناظران بازار نیستند؛ آنها هستند که با تصمیمهای هوشمندانه، بازار را شکل میدهند و آینده را میسازند.
نگهداشت نیروهای حرفهای با تناسبسنجی شغل و شخصیت، شفافیت در شرح وظایف، محیطی پویا و با مدیریت عملکرد هوشمندانه میسر خواهد شد، همچنین باعث تقویت انگیزه، وفاداری و بهرهوری نیروها و رشد پایدار سازمان میشود.
نوآوری فرآیندی است که طی آن ایدهها، روشها یا محصولات جدید بهوجود میآیند یا موارد موجود به شیوهای خلاقانه و بهبود یافته بازتعریف میشوند.
نوآوری صرفاً خلق کردن نیست ؛ بازنگری هوشمندانه نیز میتواند آغازگر یک تحول باشد.
MBA یکی از معتبرترین دورههای تحصیلی است که از آمریکا به سطح جهانی گسترش یافته و تاثیرات بزرگی بر کسبوکارها داشته است. در ایران، این دوره به تدریج سبب ارتقا افراد و کسب و کار ها گشته است.
در دنیای رقابتی امروز، سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یکی از ارکان اصلی دیجیتالیسازی بازارها مطرح شدهاند. بهبود این سیستمها به طور مستقیم بر موفقیت تجاری و بهرهوری کسبوکارها تأثیرگذار است و به عنوان یک عامل حیاتی برای بهینهسازی عملکرد آنها محسوب میشود
با اینکه MBA میتواند برای هر کسی مزایایی داشته باشد، اما انتخاب زمان مناسب و شرایط آمادگی ذهنی بسیار مهم است.
آیا شما این آمادگی را دارید که با یادگیری از این دوره، مسیر شغلی و زندگی خود را تغییر دهید؟