دکتر بهنود الله وردی

دکتر بهنود الله وردی

دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار
دروس ارائه سرفصل های :
  • برندینگ
  • چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ
  • چهار پایه برندینگ
  • برندینگ 1 ( آفرینش برند )
  • برندینگ 2 ( ارتباطات برند )
  • برندینگ 3 ( ارزیابی برند )
  • کارگاه تخصصی و پیشرفته برندآفرینی شخصی
  • کارگاه چهارپایه
  • کارگاه هویت آفرینی
  • کارگاه کمپین ارتباطات يکپارچه بازاريابی و برند
  • کارگاه های پیشرفته در حوزه های نوین برندینگ
  • کارگاه کوچینگ
  • بازاریابی و برندینگ پیشرفته
  • Management By Archetypes
  • فرهنگ برند و سبک های رهبری کسب و کار
  • برندینگ تخصصی

    مصاحبه با دکتر الله وردی

    تاثیر MBA , DBA بر روی کسب و کار و پیشرفت شغلی و اجتماعی افراد چیست ؟

    نخستین و بیشترین تاثیر آن بر روی نگرش افراد است. باور من بر این است که «نگرش» تا 100% بر روی کسب و کار و جایگاه اجتماعی افراد موثر است.

    چرا MBA , DBA بهار ؟

    کیفیت دوره های MBA و DBA بر خلاف تصور بسیاری از افراد، وایستگی زیادی به سرفصل دروس، اساتید مربوطه و نحوه ارائه مطالب دارد. تجربه تدریس اینجانب در اکثر مراکز آموزش MBA و DBA ایران این ست که به دلیل حضور اساتید معتبر، سرفصل های به روز و رویکردهای کاربردی و حرفه ای ارائه دروس در موسسه آموزش عالی آزاد بهار، این موسسه از هر نظر بهترین موسسه برای آموزش کسب و کار در ایران است.


    Branding Coach, Brand Mentor & Advisor
    راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ و کمپین های 360 درجه برندآفرینی
    دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار (DBA)

    • بنيانگذار مدل انحصاری «بانیک» در تدوین کمپین های360 درجه یکپارچه برندآفرینی(Branding I-Campaign)
    • هدايتگر و استراتژيست بیش از 300 کمپين و پروژه برندینگ برای بیش از 90 برند ایرانی و بین المللی فعال در ایران.
    • مشـاور عالی برنـدینگ و ارتـباطات بـازاريـابی و برند سازمانهای و برندهای معظم در ایران (با بیش از 15 سال سابقه)
    • محقق، مولف و مدرس مباحث برندینگ، مدیریت استراتژیک برندو ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC)
    • استراتژی و هویت سازی برند، مدیریت ارشد خلاقیت، کپی رایتینگ،برنامه ریزی رسانه ای

    تحقیقات و تالیفات (در زمینه برندینگ، بازاریابی و ارتباطات خلاق برند):

     
     
    • مولف مجموعه 7 جلدی «کمپین برندآفرینی» (Branding I-Campaign) تنها مرجع جامع و کاربردی برندینگ در ایران (در حال انتشار)
    • مولف کتاب «ماندن با حداکثر سرعت!» (استراتژی های متمایزسازی برند در بازار ایران)
    • مولف کتاب «هفتصد راه میان بُر برای خودکشی برند!» (جایگاه سازی برند)
    • مولف کتاب «چهل بد انگاره مدیران برند» در آسیب شناسی برند در ایران
    • مؤلف کتب «شیوه های نوین تبلیغات» و «فنون عملی تبلیغ» (چاپ 1385، انتشارات آزادی بیان)
    • مؤلف بیش از 40 عنوان سرمقاله، مقاله و جزوات علمی در زمینه های برندینگ، بازریابی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC)،  روانشناسی مدیریت کسب و کار، مدیریت خلاقیت و...

    مشاوره تخصصی و پروژه های برندینگ

     
     
    • مشاور ارشد برند، طراح و استراتژیست کمپین­های یکپارچه برندینگ (Branding I-Campaign) و هدایتگر برند بیش از 80 شرکت و برند صاحب نام ایرانی و خارجی فعال در ایران در حوزه­های Experience, FMCG, DCG, Services, Retailss, …
    • مشاور ارشد، طراح و استراتژیست و مدیر ارشد پروژه کمپین های یکپارچه برندینگ و ارتباطات برند هولدینگ­ها و آژانس­های معظم برندینگ و  تبلیغاتی کشور.
     

    سوابق علمی، آموزشی و اجرایی (در زمینه برندینگ، بازاریابی و ارتباطات خلاق برند):

    شرکت­ها و گروه­های تابعه

     
     
    • بنیانگذار و صاحب امتیاز گروه علمی تخصصی (بانیک)
    • بنیانگذار متد انحصاری بانیک در تدوین کمپین های یکپارچه برندینگ (I-Campaign)
    • دارای تیمهای حرفهای چندتخصصی شامل: مدیریت خلاقیت تکنیکی (TCM) در خلق ایدههای حوزه برند و ارتباطات خلاق برند، تحقیقات  کیفی و کمی بازاریابی و برند، استراتژی و هویت سازی برند و...
    • بنیانگذار و مدیرعامل گروه مهندسی تبلیغات (ADVENG) / سال 1384
    • بنیانگذار و مدیرعامل گروه مشاوران ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC Group) / سال 1387
    • بنیانگذار و مدیرعامل گروه مشاوران برند Adjust و گروه برندآفرینی (Branding) / سال 1390
    • عضو موسس و مدیر علمی گروه مشاوران NOWAK / سال 1389 -نخستین و تنها آژانس برندینگ و مارکتینگ در حوزه تخصصی دارو و درمان،  سلامت، آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی
    • بنیانگذار و مدیرعامل گروه برندآفرینی سال 92-1391
    • مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ هم وطا، میراث هنر، Adjust، Adwise و... / سال 92-1391 -نخستین و تنها آژانس برندینگ و مارکتینگ در حوزه تخصصی خدمات (Experience Brandingg) شامل گردشگری، بانکی و...

    علمی، آموزش و سخنرانی ها

     
     
    • موسس و مدیر علمی دوره های جامع برندینگ، MBA و Post-MBA و DBA گرایش برندینگ و پرسونال برندینگ در موسسات آموزش عالی،  سازمان مدیریت صنعتی و ... برای نخستین بار در ایران.
    • o مدرس مقاطع دکترا (Ph.D, DBA)، کارشناسی¬ارشد، MBA، Post-MBA و... در حوزه¬های برندینگ و ارتباطات برند، ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBCC) در سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه ها (تهران، صنعتی شریف، الزهرا، صدا و سیما و... ) و موسسات آموزش عالی آزاد (Business Schools)
    • ارائه دهنده بیش از 400 سمینار، سخنرانی و کارگاههای علمی آموزشی (بیش از 4 هزار ساعت) در زمینههای برندینگ، کمپین برندینگ، ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBCC)، روانشناسی کسب و کار و برند، استراتژی های خلاق پیام، برنامه ریزی رسانه ای، تکنیکهای خلاقیت و... در کل کشور.

    رویدادهای علمی - تخصصی

     
     
    • دبیرعلمی و سخنران کلیدی نهمین کنفرانس بین المللی برند – 1393
    • دبیر علمی و سخنران کلیدی کنفرانس ملی برندینگ – مشهد – از 1392 تا کنون
    • بنیانگذار، دبیر علمی، سخنران کلیدی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC)-شیراز – 1390 تاکنون
    • عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی و سخنران کلیدی کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتال – از 1394 تا کنون
    • عضو موسس و سخنران کلیدی مجموعه کنفرانس های ملی فناوری برندینگ (Brand-Tech). – 1389 تا کنون
    • بنیانگذار، سخنران کلیدی و رییس کنفرانس تخصصی مهندسی تبلیغات (AdvEng) - 1388<

-