معرفی دوره

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت بیمه و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با تحلیل ریسک، مدیریت خطر، و استراتژی‌های بازاریابی در صنعت بیمه آشنا می‌شوید. همچنین مفاهیمی مانند سیاست‌های بیمه‌ای، مدل‌های مالی بیمه و مدیریت روابط مشتری در صنعت بیمه به تفصیل مورد بحث قرار می‌گیرند تا توانایی شما در این حوزه افزایش یابد.

چشم انداز دوره

  • شناخت مطلوبي از ريسک و ارتباط آن با پديده بيمه و كاربرد مديريت ريسک را پيدا می‌كنید.
  • توانايي تحليل فضای كسب و كار صنعت بيمه و ارتباط بين اجزاي فضای كسب و كار بيمه را به دست می‌آورید.
  • با ابعاد مختلف صنعت بيمه آشنا می‌شوید.
  • به مبانی، مکانیزم و فرایند اجرا، ارزیابی و کنترل استراتژی برای کسب و کار بیمه‌ای خود تسلط می‌یابید.

سرفصل های دوره

  • مدیریت استراتژیک بیمه
  • مدیریت بازاریابی ، فروش و بازارشناسی بیمه
  • قوانین، مقررات و حقوق بیمه
  • مدیریت برنامه ریزی و تصمیم گیری در بیمه
  • مدیریت اتکایی و خسارت
  • مدیریت ریسک در بیمه
  • مدیریت ذخیره گیری و سرمایه گذاری در بیمه
  • زبان تخصصی بیمه
  • مهارت‌های حرفه‌ای مدیریت بیمه
  • رشته تخصصی بیمه - بیمه مسئولیت
  • رشته تخصصی بیمه - بیمه مهندسی
  • رشته تخصصی بیمه - بیمه‌های اتومبیل
  • رشته تخصصی بیمه - بیمه باربری
  • رشته تخصصی بیمه - بیمه‌های اشخاص
  • رشته تخصصی بیمه - بیمه آتش سوزی
  • حسابداری و مدیریت مالی در بیمه
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA دارویی

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت دارویی و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با چالش‌ها و فرصت‌های منحصر به فرد این صنعت، مدیریت زنجیره تأمین، و بازاریابی دارویی آشنا می‌شوید.

MBA دیجیتال

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از استراتژی‌های دیجیتال و روش‌های بازاریابی آنلاین هستند. شما در این دوره با تکنیک‌های سئو، تبلیغات آنلاین، و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی آشنا می‌شوید.

MBA مد

این دوره برای افرادی است که به دنبال ورود به صنعت مد و مدیریت برندهای مد هستند. شما در این دوره با مفاهیم طراحی مد، تولید، بازاریابی، و مدیریت مد آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA استراتژی

این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های کسب و کار خود را بهبود بخشیده و راهبردهای جدید برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید. در این دوره، به تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف، و ایجاد استراتژی‌های موثر می‌پردازید.

MBA منابع انسانی

در این دوره، شما با مفاهیم اساسی مدیریت منابع انسانی و نقش آن در موفقیت سازمانی آشنا می‌شوید. مدیریت استخدام، ارتقاء فرهنگ سازمانی، و توسعه منابع انسانی از جمله موضوعاتی است که در این دوره پوشش داده می‌شوند.

chevronLeft