" استراتژی‌های توسعه برای مدیران"

در این دوره، شرکت کنندگان با تجربه‌ی یک مسیر توسعه‌آمیز در دنیای مدیریت آشنا می‌شوند. از جمله مباحث مطرح در این دوره، تحلیل محیط کسب و کار، تعیین اهداف استراتژیک، و ایجاد راهبردهای کلان برای توسعه بلندمدت می‌باشد. اعمال استراتژی‌های نوین در مدیریت منابع و استفاده از فناوری به عنوان ابزار اساسی برای تسهیل توسعه و نوآوری نیز در این دوره به طور جامع بررسی می‌شود.از شما خواهیم خواست تا با تلفیق تجربه و دانش خود، راهبردهای سازمانی منحصر به فردی را تدوین کنید که به رشد پایدار و توسعه مداوم شما کمک کنند.هدف این دوره، دستیابی به رویکردهای نوین در تحلیل محیط کسب و کار و ایجاد راهبردهای کلان، بر آن است تا مدیران با تجربه را به چالش کشانده و آن‌ها را با دیدگاه‌های نوآورانه در دنیای مدیریت استراتژیک آشنا سازد.

هم‌رسانی
  • اشتراک گذاری در Facebbok
  • اشتراک گذاری در Twitter
  • اشتراک گذاری در Telegram
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
دیدگاه ها