MBA گردشگری

معرفی دوره

این دوره برای افرادی است که به دنبال مدیریت کسب و کارهای گردشگری و صنعت سفر هستند. شما در این دوره با روش‌های بازاریابی گردشگری، مدیریت مقصدها، و مدیریت خدمات گردشگری آشنا می‌شوید.

سایت دپارتمان گردشگری:

WWW.BAHARTOURISM.COM

 

دپارتمان گردشگری بهار

اولین و تنها برگزار کننده دوره های

‏ MBA , DBA , POST DBA گردشگری ، هتلداری و گردشگری سلامت

با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

برگزار کننده دوره های مدیریت فنی بند ب راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی،ایرانشناسی کاربردی و تهرانشناسی

با نظارت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

 

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

02188211993

02188740058

09307062325

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA مد

این دوره برای افرادی است که به دنبال ورود به صنعت مد و مدیریت برندهای مد هستند. شما در این دوره با مفاهیم طراحی مد، تولید، بازاریابی، و مدیریت مد آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA جامع

این دوره جامع با هدف ارائه یک دیدگاه گسترده و کامل از مدیریت کسب و کارها ارائه می‌شود. شما در این دوره با مفاهیم اصلی مدیریت، استراتژی‌های موفقیت‌آمیز، تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی، به همراه مطالعات موردی و فرصت‌های کسب و کاری آشنا می‌شوید.

MBA استارتاپ

این دوره برای کارآفرینان و موسسان استارتاپ‌ها است که به دنبال ایجاد، رشد و موفقیت استارتاپ‌های خود هستند. شما در این دوره با روش‌های شناسایی مزیت رقابتی، مدیریت ریسک، و جذب سرمایه آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA کافه و رستوران

این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه و مدیریت کافه و رستوران‌ها هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت خدمات غذایی، مدیریت عملیات رستوران، و بازاریابی در این صنعت آشنا می‌شوید.

MBA استراتژی

این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های کسب و کار خود را بهبود بخشیده و راهبردهای جدید برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید. در این دوره، به تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف، و ایجاد استراتژی‌های موثر می‌پردازید.

chevronLeft