نمایندگی بیمه آیین نامه 75

معرفی دوره

معرفی دوره داوطلبین نمایندگی بیمه آیین نامه 75 در موسسه آموزش عالی آزاد

بر اساس آیین نامه 75 بیمه مرکزی ج.ا.ا متقاضیان اخذ پروانه نمایندگی بیمه از شرکتهای بیمه ای علاوه بر داشتن شرایط اختصصاصی هر شرکت، می بایست در دوره آموزشی این آیین نامه که ساعت آموزشی آن بر اساس مدرک تحصیلی متغیر است با موفقیت به پایان رسانده و در آزمون پایان دوره حداقل امتیاز 60 از 100 را کسب نمایند.

دوره داوطلبین نمایندگی بیمه موسسه بهار چیست؟

موسسه بهار تحت نظارت بیمه مرکزی ج.ا.ا دوره ی داوطلبین اخذ نمایندگی بیمه درقالب دوره های حضوری و آنلاین برگزار می نماید. دوره نمایندگی بیمه با هدف ارتقای دانش بیمه ای و همچنین دریافت مدرک آموزشی که از جمله الزامات برای اخذ مجوز دفاتر نمایندگی است در چارچوب آیین نامه 75 بیمه مرکزی ج.ا.ا اجرا می گردد.
دوره های داوطلبین نمایندگی بیمه در موسسه بهار به دو شکل 140 و 160 ساعت اجرا شده و در نهایت پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون پایان دوره، گواهی نامه مورد تایید پژوهشکده بیمه برای متقاضیان صادر می گردد.

چرا داوطلبین نمایندگی بیمه موسسه بهار؟

دوره های بیمه موسسه بهار با استفاده از اساتید تراز اول صنعت بیمه و تداوم برگزاری کلیه دوره های مورد نیاز این صنعت از جمله دوره داوطلبین نمایندگی بیمه توانسته است با بالا بردن سطح کیفیت آموزش، رضایت متقاضیان و فعالان صنعت بیمه را در سراسر کشور جلب نماید. گروه بیمه موسسه بهار علاوه بر استان تهران در سایر استانها از جمله استان اصفهان، همدان، خراسان، یزد، فارس، لرستان، گیلان، مازندران و هرمزگان و با داشتن نمایندگی فعال در این استانها ، به رسالت خود که رفع تبعیض آموزشی است عمل می نماید.

مخاطبین دوره داوطلبین نمایندگی بیمه موسسه چه کسانی هستند؟

متقاضیان دریافت نمایندگی شرکت های بیمه مختلف در کشور
علاقمندان دوره تخصصی بیمه که نیاز به آموزش پایه ای بیمه دارند

سرفصل های آموزشی

  • آشنایی با قواتین و مقررات عمومی
  • آئين نگارش و مكاتبات اداري
  • اخلاق حرفه ای و مشتری مداری
  • کلیات و اصول بیمه
  • اصول مدیریت ریسک
  • حقوق بيمه
  • بازاریابی بیمه
  • حسابداری بیمه
  • سازمان و مدیریت شرکتهای بیمه
  • بیمه های عمر و مقررات مربوط
  • بیمه های درمان و مقررات مربوط
  • بیمه های حوادث و مقررات مربوط
  • بیمه های آتش سوزی و مقرات مربوط
  • بیمه ثالث اتومبیل و مقررات مربوط
  • بیمه بدنه اتومبیل و مقررات مربوط
  • بیمه های مهندسی و مقررات مربوط
  • بیمه های مسئولیت و بیمه های اعتباری خسارت پولی
  • بیمه های باربری و مقررات مربوط
  • آشنایی با قوانین و مقررات بیمه های بازرگانی
  • آشنائي با آئين نامه ها و مصوبات شوراي عالي بيمه
  • مقررات نمایندگی بیمه
  • نرم افزارهاي كاربردي شركت بيمه

هیئت علمی

شرایط ورود به این دوره

1. داشتن حداقل مدرک دیپلم

2. داشتن سن قانونی برای اخذ کد نمایندگی

3. پذیرش شرایط دوره ها و تضمین دسترسی به اینترنت پرسرعت و دستگاه های الکترونیکی لازم برای کلاس های آنلاین

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
47 نمایندگی بیمه آنلاین 140 و 160 ساعت روزهای هفته به جز جمعه 1400/03/23 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/47.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

دوره مهارت‌های نوین و کاربردی مدیریت

دوره مهارت‌های نوین و کاربردی مدیریت

مهارت‌های مورد نیاز مدیران کسب و کار را می‌توان به در سه دسته فنی، انسانی و ادراکی طبقه‌بندی کرد.

منظور از مهارت توانایی به کار بردن مؤثر دانش و تجربه در مسیر رسیدن به اهداف است. شرط اصلی کسب مهارت، اقدام و عمل مؤثر در شرایط متغیر و پویا است.

اهمیت مدیریت و مهارت آموزی مدیران؟

بررسی و توسعه مهارت‌های مدیریتی از آن نظر مهم است که از یک سو به تصمیم های اتخاذ شده از سوی مدیران کسب و کار اعتبار بخشیده و اهداف سازمان را تحت الشعاع قرار می دهد. از سوی دیگر تجهیز کردن مدیران به مهارت‌های مورد نیازشان به آنها این امکان را می دهد تا وظایف خود را به دور از موانع فنی و شغلی انجام دهند.

در واقع به بیان دیگر با داشتن مهارت‌های لازم مدیریتی است که مدیران قادر خواهند شد تا رسالت حرفه ای خود را به نحو احسن انجام دهند.

توسعه مهارت های مدیریت ازجمله مقوله‌هایی است که در سالیان اخیر توجه شایانی به آن شده است، به نحوی که توجه به این مهارت‌های مدیریتی حوزه کسب و کار دلیل طراحی دوره های آموزشی چه در سطح مراکز آموزشی چه در سطح سازمان‌ها شده است. اما اینکه اصولا توسعه مهارت‌های مدیران کسب و کار به چه منظور است باید خاطر نشان کرد که مدیران رکن اساسی سازمان در دستیابی به اهداف سازمانی و اجتماعی هستند. لذا هرچه این قشر در انجام تعهدات خود موفقتر عمل کنند، فواید آن شامل حال سایرین نیز می گردد به نحوی که برخی از بزرگان این حوزه، اهمیت توسعه مهارت‌های مدیریت کسب و کار را تنها شرط حیات سازمان ها در محیط های پیچیده می‌دانند.

 دوره مدل‌های ذهنی (منتال مدل)یک و دو

دوره مدل‌های ذهنی (منتال مدل)یک و دو

دنبال بهترین راه نگردید، بهترین راه وجود ندارد، راه بزرگان دنیای کسب و کار منحصر به خودشان است،

دوره مدیریت منابع انسانی

دوره مدیریت منابع انسانی

دوره مدیریت منابع انسانی به ما چه می‌آموزد؟

مدیریت منابع انسانی در دنیای کسب و کارهای امروزی اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که می‌توانیم بدون هیچ گونه تردیدی بگوییم مهمترین و با ارزش‌ترین دارایی در یک سازمان، انسان‌ها هستند. اما اداره کردن این سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کار سخت و پیچیده‌ای است. این کار اگر به درستی به پشتوانه تخصص انجام نشود، می‌تواند کسب و کار و یا سازمانمان را با مشکلات بسیاری مواجه کند. کارهایی از قبیل جذب و استخدام، ارزیابی مشاغل، شرایط احراز شغل، آموزش، ارزیابی عملکرد، بازنشستگی، نگهداشت کارکنان، توسعه و ارتقای آن‌ها و مسائلی از این دست، وظیفه مدیریت منابع انسانی است. از زمان پیدایش مدیریت منابع انسانی و تاثیری که بر روی کسب و کارها به صورت تخصصی داشته است، متوجه شدیم که مدیریت منابع انسانی درست تا چه اندازه می‌تواند در اثربخشی و بازدهی خروجی سازمان ما تاثیرگذار باشد.

اهمیت مدیریت منابع انسانی در دنیای امروز چگونه است؟

اگر بخواهیم در مورد مدیریت منابع انسانی در سازمان توضیح دهیم مثل آن است است که بگوییم اهمیت قلب و مغز برای بدن انسان چگونه است. شاید درست تر و بهتر باشد که به جای عبارت اهمیت مدیریت منابع انسانی از عبارت جایگاه و شأن مدیریت منابع انسانی استفاده شود.
ما معمولاً برای هر سازمان سه رکن قائل می شویم.
هدف
ساختار
انسان
رسیدن به دو رکن اول بدون رکن سوم قابل تحقق نیست. مثل آن است که شما بهترین متریال و مواد اولیه را برای آشپزی کردن دارید، اما آشپز ندارید یا آنکه ماشین لوکس کس و همه چی تمام ای در اختیار دارید اما راننده برای آن ندارید. در واقع انسان در سازمان نقش استفاده از یک سری منابع را دارد که به واسطه استفاده از آن منابع، منافع ایجاد می شود. و مدیریت منابع انسانی نقش مهمی دارد

چرا برخی از سازمانها جایگاه مدیر منابع انسانی ندارند؟

مدیریت منابع انسانی جایگاه نیست این یک شان است. یعنی خود مدیر منابع انسانی فقط یک شغل نیست، بلکه شان و مفهوم است. اینکه چرا برخی از سازمان‌ها مدیریت منایع انسانی ندارند مثل این است که بگوییم چرا برخی از سازمان‌ها بخش بازاریابی و تبلیغات ندارند. مثل این می‌ماند که راننده ای دارید ماشین هم دارید اما صندلی برای نشستن راننده تعبیه نکرده‌اید. در این صورت امکان پیشروی داریم اما به سختی. با توجه به تعریف مدیریت هر مدیری در هر بخشی، مدیر منابع انسانی هم هست. اما در سازمان‌های پیشرو خود مدیرعامل شان مدیریت منابع انسانی را برای خود قائل است.
اما اینکه چرا برخی از شرکت‌ها چنین شأنی را ندارند به نظر من به سه دلیل بر می‌گردد.

یک اینکه در دوران انحصار و بازار بی‌رقابت و اشباع از مصرف‌کننده، محصول بی‌وقفه فروش رفته و مشتری هم درک چندانی از محصول خوب و با کیفیت نداشته و به نوعی چرخه چرخیده است.

دوم اینکه شاید فکر می‌کردند چیز دیگری مهم است مثل مدیریت مالی، IT، بازاریابی که البته هیچ کدام از این‌ها بدون دپارتمان کارا منبع انسانی به موفقیت نخواهد رسید.

سوم هم اینکه خیلی از مدیران از قدیم تا به امروز سبقه مهندسی داشته‌اند. در مهندسی و دنیای عدد و رقم خیلی بحث انسان و جمع مطرح نیست.
تعداد زیادی دلیل در کار اینها می‌توان نام برد اما این سه دلیل به نظر من مهمترین‌ها می‌باشند.