MBA بازاریابی
این دوره برای افرادی است که به دنبال یادگیری راهبردها و تکنیکهای حرفه ای، تخصصی و جدید در زمینه بازاریابی هستند. شما با آخرین روشها و ابزارهای بازاریابی آشنا میشوید و نحوه تبلیغات مؤثر و ارتباط با مشتریان را فرا میگیرید.
MBA استراتژی
این دوره به شما کمک میکند تا استراتژیهای کسب و کار خود را بهبود بخشیده و راهبردهای جدید برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید. در این دوره، به تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف، و ایجاد استراتژیهای موثر میپردازید.
MBA برندینگ
در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا میشوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و ایجاد ارزش برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی میشوند.
MBA منابع انسانی
در این دوره، شما با مفاهیم اساسی مدیریت منابع انسانی و نقش آن در موفقیت سازمانی آشنا میشوید. مدیریت استخدام، ارتقاء فرهنگ سازمانی، و توسعه منابع انسانی از جمله موضوعاتی است که در این دوره پوشش داده میشوند.
MBA دیجیتال
این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از استراتژیهای دیجیتال و روشهای بازاریابی آنلاین هستند. شما در این دوره با تکنیکهای سئو، تبلیغات آنلاین، و بهرهگیری از رسانههای اجتماعی آشنا میشوید.
MBA استارتاپ
این دوره برای کارآفرینان و موسسان استارتاپها است که به دنبال ایجاد، رشد و موفقیت استارتاپهای خود هستند. شما در این دوره با روشهای شناسایی مزیت رقابتی، مدیریت ریسک، و جذب سرمایه آشنا میشوید.
MBA دارویی
این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت دارویی و مهارتهای مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با چالشها و فرصتهای منحصر به فرد این صنعت، مدیریت زنجیره تأمین، و بازاریابی دارویی آشنا میشوید.
MBA کافه و رستوران
این دوره برای افرادی است که به دنبال توسعه و مدیریت کافه و رستورانها هستند. شما در این دوره با مفاهیم مدیریت خدمات غذایی، مدیریت عملیات رستوران، و بازاریابی در این صنعت آشنا میشوید.
MBA گردشگری
این دوره برای افرادی است که به دنبال مدیریت کسب و کارهای گردشگری و صنعت سفر هستند. شما در این دوره با روشهای بازاریابی گردشگری، مدیریت مقصدها، و مدیریت خدمات گردشگری آشنا میشوید.