یک مثال دیگه از گوریلا مارکتینگ را میتوانید در ادامه بخوانید... “آدیداس در یک حرکت خلاقانه، کفش‌های ورزشی خود را بدون تبلیغات رسمی در خیابان‌های شلوغ شهر رها کرد. مردم به‌طور طبیعی شروع به اشتراک‌گذاری تصاویر آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی کردند. این اقدام ساده اما تاثیرگذار، توجه زیادی جلب کرد و برند آدیداس را با کمترین هزینه، به یک موضوع داغ در آن زمان تبدیل کرد.”

برند قدرتمند شما پارادوکس جذابی است که میگوید: انگار ملکی در خانه ی دیگری ساخته شده است.

برند یک سازمان، به عنوان قولی مهم به مشتریان، اعتبار کسب و کار را تقویت می‌کند. یکپارچگی برند، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند و نقش بسزایی در متمایز شدن و رشد سازمان در بازار دارد.

داستان برند، جوانب استراتژیک را باز می‌کند و هویت برند را به شکلی جذاب و متمایز نشان می‌دهد.

برندینگ فرآیند ایجاد یک درک قوی و مثبت در ذهن و قلب مخاطبان است که از ترکیب عناصری مانند هویت‌های بصری، شاخصه‌های طراحی، بیانیه ماموریت، چشم انداز، وعده برند و یک تم ثابت در تمام ابعاد کسب و کار به وجود می‌آید. برندینگ به کسب و کارها کمک می‌کند تا با جلب نظر مشتریان وفادار، خودشان را از رقبا متمایز سازند.

در این مطلب به مصاحبه با دکتر بهنود الله‌وردی، مدیر دپارتمان برندینگ موسسه آموزش عالی آزاد بهار، می‌پردازیم. اگر به حوزه مدیریت، برندینگ و به طور کلی ابعاد برند علاقه‌مندید، دنبال کردن این مطلب توصیه می‌گردد.