تحلیل احساسات و داده‌های شبکه‌های اجتماعی به برندها این امکان را می‌دهد تا نگرش‌های مصرف‌کنندگان را به‌طور دقیق‌تری درک کنند و استراتژی‌های موثری طراحی کنند.

فروش موفق از درک نیازهای واقعی مشتری شروع می‌شود، نه معرفی محصول. اگر بتوانید ارزشی متناسب با خواسته واقعی افراد ارائه دهید، دیگر چیزی به نام نه وجود نخواهد داشت. و در نهایت رهبران فروش موفق، تنها ناظران بازار نیستند؛ آن‌ها هستند که با تصمیم‌های هوشمندانه، بازار را شکل می‌دهند و آینده را می‌سازند.

نوآوری فرآیندی است که طی آن ایده‌ها، روش‌ها یا محصولات جدید به‌وجود می‌آیند یا موارد موجود به شیوه‌ای خلاقانه و بهبود یافته بازتعریف می‌شوند. نوآوری صرفاً خلق کردن نیست ؛ بازنگری هوشمندانه نیز می‌تواند آغازگر یک تحول باشد.

  • DBA