کمپین تبلیغاتی Just do it
نایک بهجای اینکه به شما بگوید که چگونه محصولاتش عملکرد برتر و نوآوری بیشتری را به شما ارائه میدهند، این امکان را به ورزشکاران میداد تا خودشان با جملات بسیار عاطفی، تجربه استفاده از این کفشها را بدون آنکه نامی از نایک برده شود، با طرفدارانشان در میان بگذارند.
دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا
واژه دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) از 20 سال پیش تا کنون در سایه مدیریت تبلیغات و بازاریابی قرار گرفته است. ولی با گسترش دانش IT در سالهای گذشته، بالا رفتن درصد استفاده از فضای مجازی و آنلاین بودن در شبکههای اجتماعی امروزه حوزه دیجیتال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است.
آنچه باید در مورد مدیریت، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال بدانیم
مدیریت عبارت است از فرایند بهکارگیری کارا و اثربخش منابع مادی و انسانی زیر نظام ارزشی پذیرفته شده آن جامعه با عنایت به اصولی چون برنامهریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل و نظارت بر اساس هدفهای از پیش تعیین شده.