DBA برند مارکتینگ

معرفی دوره

برند یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطب

دوره dba برند و مارکتینگ فرآیند ایجاد یک درک قوی و مثبت در ذهن و قلب مخاطبان است که از ترکیب عناصری مانند استراتژی‌های بازاریابی، استراتژی 360 درجه برند، هویت‌های بصری، شاخصه‌های طراحی، بیانیه ماموریت، چشم انداز، وعده برند و یک تم ثابت در تمام ابعاد کسب و کار به وجود می‌آید. دوره dba برند و مارکتینگ به کسب و کارها کمک می‌کند تا با جلب نظر مشتریان وفادار، خودشان را از رقبا متمایز سازند.

دوره DBA برند مارکتینگ موسسه بهار چیست؟

شما در دوره dba برند و مارکتینگ یک برنامه آموزشی منسجم، حرفه‌ای و متمرکز را طی خواهید کرد که شامل چیستی، چرایی و چگونگی آفرینش برند، آشنایی با سلسله مراتب برند، آفرینش برند و ارتباطات برند، تعریف شخصیت برند کسب و کار و تبلور وعده برند کسب و کار، اصلاح تجربه مشتری و ارزیابی برند، دارایی‌ها مشهود و نامشهود برند می‌باشد.

چرا دوره DBA برند مارکتینگ موسسه بهار؟

دوره dba برند مارکتینگ، راه‌هایی به شما نشان می‌دهد که تناسب بالایی با کسب و کار شما دارند.

با دوره dba برند مارکتینگ می‌توانید، افرادی را که محصول یا خدمات شما را واقعا نیاز دارند، جذب می‌کند. این بدان معنی است که بازار هدف فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اید.

با دوره دوره dba برند مارکتینگ، شما برای غلبه بر شکایات و نیازهای خریدار آمادگی بیشتری خواهید داشت.

با دوره dba برند مارکتینگ، ضمن توجیه قیمت، می‌توانید هزینه بیشتری را برای محصولات و خدمات دریافت کنید.

در دوره دوره dba برند مارکتینگ می‌آموزیم که وضوح و منطق درست پیام‌های بازاریابی باعث افزایش کارایی آن می‌شود که نهایتا منجر به فروش و مراجعه بیشتری می‌گردد.

در دوره dba برند مارکتینگ می‌آموزیم، برقراری ارتباط برند شما با سیگنال‌های درست، مشتریان بالقوه باارزش‌تری را به خود جلب می کند.

دوره dba برند مارکتینگ، ارزش منحصر به فرد کسب وکار خودتان را ایجاد می‌کند و باعث ایجاد تمایز شما از رقبا در بازار می شود.

شما با گذراندن دوره دوره dba برند مارکتینگ راه‌کارهایی را فرامیگیرید که شما را به عنوان مرجعی در صنعت خود جا می‌اندازد و باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می‌شود.

دوره dba برند مارکتینگ به شما کمک می‌کند، روابط قوی‌تری با مشتری ایجاد کنید که خریدها و مراجعه‌های بیشتری را در پی دارد.

مخاطبین دوره DBA برند مارکتینگ موسسه چه کسانی هستند؟

1) کلیه ​صاحبان برند وصاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک رو به رشد، دیگر فعالان حوزه توسعه بازار و ارتقای برند و ارتباطات برند برای آنکه با رویکرد کلان و استراتژیک به تمام جزئیات فرایند برندینگی ببرند.

2) مدیران و مشاوران ارشد برند، مدیران استراتژیک برند و طراحان کمپین های یکپارچه ارتباطات بازاریابی و برند (IMC, IBC) ، مدیران بازاریابی، مدیران فروش، مدیران روابط عمومی و تبلیغات که خواسته یا ناخواسته درگیر فرایند برندینگ و کمپین های ارتباطات برند در سازمان خود هستند، برای آنکه سطح دانش و مهارت خود را در سطح حرفه‌ای و تخصصی بالا ببرند.

3) مدیران خلاقیت، مدیران هنری و طراحان ارشد گرافیک، کپی رایترها و مفهوم پردازها ​نه برای آنکه سواد بصری و رسانه ای خود را بالا ببرند، بلکه ​برای آنکه از منظر کلان و استراتژیک با پیش نیازها و استراتژی‌های موثر در کار خود آشنا شوند، تصمیمات کلیدی و بخشهای اصلی برندینگ و هویت‌سازی برند را بشناسند تا نقش خود را در تدوین هویت یکپارچه برند، بهتر و موثرتر ایفا نمایند.

4) و همه علاقمندان برندینگ که به این باور رسیده اند: توسعه کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکانپذیر نیست و می‌خواهند این فرایند و تکنیک را در بالاترین و حرفه‌ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند.

 

حال که می‌دانید برند برای یک کسب و کار چقدر مهم است، وقت آن است که از آن استفاده کنید!

سرفصل های آموزشی

  • چیستی چرایی و چگونگی برند و برندینگ
  • چهارپایه برندینگ
  • برندینگ یک(آفرینش برند)
  • برندینگ دو(ارتباطات برند)
  • برندینگ سه (ارزیابی برند)
  • برندآفرینی شخصی (Personal Brand)
  • کارگاه و کوچینگ چهارپایه برند
  • کارگاه وکوچینگ هویت آفرینی
  • کارگاه و کوچینگ کمپین ارتباطات یکپارچه بازایابی و برند
  • کارگاه و کوچینگ کمپین های تبلیغاتی
  • مدل های ذهنی مدیران موفق
  • مدیریت استراتژیک پیشرفته و مدل کسب و کار
  • آینده پژوهی راهبردی(فردی و سازمانی )
  • کارآفرینی و نوآوری در کسب و کار
  • استراتژی بازاریابی
  • تحقیقات بازار
  • رفتارسازمانی و منابع انسانی پیشرفته
  • مدیریت پیشرفته سرمایه گذاری و بورس
  • مسئولیت اجتماعی
  • تصمیم گیری استراتژیک

شرایط ورود به این دوره

1. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مدیریت ( یا MBA ترجیحا بازاریابی )

2. دارا بودن سابقه کار مرتبط با مدیریت

3. پذیرش در مصاحبه و بررسی سوابق کاری و تحصیلی جهت تعیین صلاحیت ورود و تعیین عدم نیاز به گذراندن دروس پیش نیاز

4. جهت تکمیل پیش ثبت نام اولیه مربوط به دوره کلیک کرده و در تقویم آموزشی دوره های در حال برگزاری فرم پیش ثبت نام مربوط به دوره DBA برند را تکمیل نمائید .

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
78 DBA برند مارکتینگ ایام هفته 24 ماه روزهای زوج
ساعت 17:30 الی 20:30
1400/01/25 تکمیل ظرفیت 20 نفر {rsfiles path="coursefiles/78.pdf"}
77 DBA برند مارکتینگ پایان هفته 24 ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی 20:30
جمعه ها 9 الی 13
1400/01/26 تکمیل ظرفیت 20 نفر {rsfiles path="coursefiles/77.pdf"}
79 DBA برند مارکتینگ پایان هفته 24ماه پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
جمعه ها ۹ الی ۱۳
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ در حال ثبت نام 20 نفر {rsfiles path="coursefiles/79.pdf"} پیش ثبت نام
DBA برند مارکتینگ پایان هفته 24ماه پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
جمعه ها ۹ الی ۱۳
۱۴۰۰/۰۴/۱7 در حال ثبت نام 20 نفر {rsfiles path="coursefiles/.pdf"} پیش ثبت نام
80 DBA برند مارکتینگ ایام هفته 24ماه روزهای زوج
ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ در حال ثبت نام 20 نفر {rsfiles path="coursefiles/80.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

DBA  بیمه

DBA بیمه

مديريت حرفه‌اي سطح DBA بيمه

اولين دوره جامع آموزشي در حوزه بيمه با رويكرد همزمان آكادميک و حرفه‌ای به صنعت بيمه، با حضور اساتيد برجسته دانشگاه و صنعت و با مجوز رسمی

DBA جنرال

DBA جنرال

دوره های DBA به معنی مدیریت عالی کسب و کار هستند.

DBA دارویی

DBA دارویی

موفقیت در صنعت دارو علاوه بر تجربه نیاز به تخصص مدیریت دارد.