معرفی دوره

1) کلیه ​صاحبان برند وصاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک رو به رشد، دیگر فعالان حوزه

توسعه بازار و ارتقای برند و ارتباطات برند برای آنکه با رویکرد کلان و استراتژیک به تمام جزئیات فرایند برندینگی ببرند.

2) مدیران و مشاوران ارشد برند، مدیران استراتژیک برند و طراحان کمپین های یکپارچه ارتباطات بازاریابی و برند (IMC, IBC) ، مدیران بازاریابی، مدیران فروش، مدیران روابط عمومی و تبلیغات که خواسته یا ناخواسته درگیر فرایند برندینگ و کمپین های ارتباطات برند در سازمان خود هستند، برای آنکه سطح دانش و مهارت خود را در سطح حرفه ای و تخصصی بالا ببرند.

3) مدیران خلاقیت، مدیران هنری و طراحان ارشد گرافیک، کپی رایترها و مفهوم پردازها ​نه برای آنکه سواد بصری و رسانه ای خود را بالا ببرند، بلکه ​برای آنکه از منظر کلان و استراتژیک با پیش نیازها و استراتژی های موثر در کار خود آشنا شوند، تصمیمات کلیدی و بخشهای اصلی برندینگ و هویت سازی برند را بشناسند تا نقش خود را در تدوین هویت یکپارچه برند، بهتر و موثرتر ایفا نمایند.

4) و همه علاقمندان برندینگ که به این باور رسیده اند:  توسعه ی کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکان پذیر نیست و می خواهند این فرایند و تکنیک را در بالاترین و حرفه ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند.

سرفصل های آموزشی

  • مدل های ذهنی مدیران موفق
  • چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ Brandingknow why& know what &know How
  • مبانی آینده پژوهی راهبردی ( فردی و سازمانی )
  • چهار پایه برندینگ ( pre-Branding )
  • تحقیقات بازاریابی
  • کارآفرینی و نوآوری در کسب و کار
  • استراتژی های بازاریابی
  • برندینگ 1 ( آفرینش برند )
  • برندینگ 2 ( ارتباطات برند )
  • برندینگ 3 ( ارزیابی برند )
  • رفتار سازمانی و منابع انسانی پیشرفته
  • مدیریت پیشرفته مالی و سرمایه گذاری
  • کارگاه تخصصی و پیشرفته برندآفرینی شخصی ( personal Branding )
  • کارگاه چهارپایه (Workshop & Coaching)
  • کارگاه هویت آفرینی (Workshop & Coaching)
  • کارگاه کمپین ارتباطات يکپارچه بازاريابی و برند(Workshop & Coaching)
  • کارگاه های پیشرفته در حوزه های نوین برندینگ و کوچینگ برندینگ
  • مدیریت استراتژیک پیشرفته و مدل کسب و کار
  • مسئولیت اجتماعی و تصمیم گیری

هیئت علمی

شرایط ورود به این دوره

1. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مدیریت ( یا MBA ترجیحا بازاریابی )

2. دارا بودن سابقه کار مرتبط با مدیریت

3. پذیرش در مصاحبه و بررسی سوابق کاری و تحصیلی جهت تعیین صلاحیت ورود و تعیین عدم نیاز به گذراندن دروس پیش نیاز

4. جهت تکمیل پیش ثبت نام اولیه مربوط به دوره کلیک کرده و در تقویم آموزشی دوره های در حال برگزاری فرم پیش ثبت نام مربوط به دوره DBA برند را تکمیل نمائید .

برگزاری کلاس ها

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test
پیش ثبت نام
نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

DBA جنرال

DBA جنرال

دورهجنرال DBA ، با ساختاری کاربردی، تلاش کرده است تا موضوعات و مسائل واقعی دنیای کسب و کار را در 7 حوزه با دانش و مهارت روز مدیریتی ترکیب کند، به طوری که افراد قادر شوند در مدت زمانی کوتاه، برای خودشان و سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستند تاثیرات مثبتی به همراه بیاورند. 

تخصص ها، پیش زمینه های کاری و تجارب گوناگون شرکت کنندگان این دوره باعث بوجود آمدن تنوعی مفید در کلاس ها می شوند و دانش پژوهان همواره شبکه های ارتباطی و کاری را تشکیل می دهند که سالها پابرجا خواهد ماند.

یکی از تفاوت های اساسی که افراد پس از اتمام دوره DBA جنرال در خود مشاهده خواهند کرد، شکل گیری دیدگاه حل مسئله مبتنی بر تحقیق در آنهاست. به این معنا که افراد به محققانی تبدیل خواهند شد که می توانند بصورت موثرتری به بررسی مشکلات و ارائه راه حل بپردازند و یا با انجام تحقیق، موفق به کشف فرصت های جدید شوند.

DBA گردشگری

DBA گردشگری

دوره MBA و DBA گردشگری ازجمله دوره‌های بلندمدتی‌ست که در موسسه آموزش عالی بهار برگزار می‌شود. در این دوره مدیریت کسب و کار گردشگری به شیوه علمی و کاربردی به