برند قدرتمند شما پارادوکس جذابی است که میگوید: انگار ملکی در خانه ی دیگری ساخته شده است.
دمیدن روحي واحد در کسب و کار و آفرینش موجود زنده ای به نام برند
زماني كه شما برند آفريني ميكنيد در واقع ؛ یک هویتیکپارچه و متمایز برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید.
برند آفريني در حقيقت رهبری یکپارچه و ۳۶۰ درجه کسب و کار شماست كه روح ، ذهن و قلب مشتری(مخاطب) را تسخير ميكند.
هدف اصلی برند آفرینی، ایجاد یک ارتباط عمیق و معنادار با مشتریان است که باعث افزایش اعتماد و وفاداری آنها به برند میشود.
پست های ویژه
جذب نیرو از جایگاه شغلی شروع می شود
1404/03/19
مدیریت دو سویه
1404/03/17
چالش تامین مالی برای مدیران میانی
1404/03/13
آخرین پست ها
بدون ریسک، پیشرفتی در کار نیست!
1404/05/27
پس از بحران، پیش از آینده
1404/05/21