معرفی دوره
جامعه هدف شما میتواند به وسعت کل دنیا باشد.
امروزه، مردم پول بیشتری در جهان آنلاین خرج میکنند و این امر موجب تاکید کسب و کارها بر منابع درآمد دیجیتال شده است. رشد اقتصاد دیجیتال باعث آشنایی بیشتر مردم با محصولات و خدمات دیجیتال شده است و درنتیجه شرکتها را به جستجوی مزیت رقابتی جدید در فضای دیجیتال سوق داده است.
دوره mba دیجیتال موسسه بهار چیست؟
قبل از هر چیز لازم است بدانیم MBA کسب و کارهای دیجیتال با دورههای دیجیتال مارکتینگ یا بازارایابی دیجیتال متفاوت است، در واقع این دوره مطالب بسیار گستردهتری را پوشش میدهد. تمامی کسب و کارها (دیجیتال یا سنتی) نیاز دارند با تمامی پارامترهای کسب و کار دیجیتال آشنا باشند. کسب و کارهای سنتی با تحول دیجیتال سر و کار دارند و کسب و کارهای دیجیتال نیاز به به روز رسانی مهارتها و دانش کاربردی این حوزه.
مخاطبین دوره mba دیجیتال موسسه بهار چه کسانی هستند؟
دانش آموختگان دوره MBA دیجیتال موسسه بهار تنها برای فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ آماده نمیشوند، بلکه آنها این آمادگی را دارند تا به عنوان مشاور، تحلیلگر و یا حتی مدیر یک کسب و کار دیجیتال فعالیت کنند و یا شاید به سمت تاسیس یک کسب و کار دیجیتال جدید با ایدهای جذاب بروند. با این حال احراز سمت مدیر دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار بزرگ همیشه برای دانشآموختگان دوره MBA دیجیتال بهار جذاب بوده است.
فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال که به دنبال احراز سمت مدیر دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار فعلی خود هستند.
مدیران و فعالین حوزه بازاریابی دیجتال (دیجیتال مارکتینگ) در کسب و کارها
مدیران ارشد کسب و کار (عامل، بازاریابی، محصول، محتوا و ...)
علاقهمندان به حوزه بازاریابی دیجیتال
مدیران و کارکنان شرکتهایی که خدمات بازاریابی و تبلیغات دیجیتال ارانه میدهند.
مشاورین حوزه بازاریابی و تبلیغات
افرادی که در حوزه تولید محتوا برای کسب و کارها در حال فعالیت هستند.
دیجیتال مارتینگ تمامی مجموعه ابزارها و فعالیتهایی است که برای بازاریابی کسب و کارها در بستر دیجیتال مانند: (وب، اینترنت، موبایل و ...) مورد استفاده قرار میگیرند. دورههایی که با این اسامی شناخته میشوند درواقع بخشی از دنیای کسب و کارهای دیجیتال هستند که تمرکزشان روی بعد بازاریابی است دوره دیجیتال بیزینس یک دوره آموزشی جامع و 360 درجه است که به تمامی ابعاد کسب و کارها در عصر دیجیتال میپردازد. و بازاریابی دیجیتال نیز بخشی از آنست. مفاهیم کلی مدیریت کسب و کار، مدل کسب و کار، بازاریابی دیجیتال، سئو و گوگل آنالیتیکس، درآمد ارزی، مدیریت محتوا، اقتصاد دیجیتال، ابزارهای گوگل، شبکههای اجتماعی، هوش مصنوعی، گیمیفیکیشن و .... دانش آموختگان دوره MBA دیجیتال فقط برای فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال آماده نمیشوند، بلکه آنها این آمادگی را دارند تا به عنوان مشاور، تحلیلگر و یا حتی مدیر یک کسب و کار دیجیتال فعالیت کنند و یا شاید به سمت تاسیس یک کسب و کار دیجیتال جدید با ایدهای جذاب بروند. با این حال احراز سمت مدیر دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار بزرگ همیشه برای دانشآموختگان دوره MBA دیجیتال بهار جذاب بوده است.
اساتید دوره:
-
دکتر رحیم فرضی پور
-
دکتر حمید رضا عظیمی
-
یوسف فراهانی
-
حمید رضا سلیمانی
-
امیرحسین ابرینیا
-
دکتر هادی خالقی
-
دکتر محمد خطیبی
هیئت علمی
برگزاری کلاس ها
کد دوره | عنوان دوره | طول دوره | هزینه دوره | زمان برگزاری | زمان شروع | وضعیت ثبت نام | ظرفیت دوره | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
دیجیتال MBA | 350 ساعت | پنجشنبه ها | 1401/07/21 | در حال ثبت نام | 30 نفر | {rsfiles path="coursefiles/.pdf"} | پیش ثبت نام | ||
دوره های برگزار شده چنانچه شرکت کننده این دوره ها بوده اید، نظر خود را برای ما ارسال نمایید. |
پیش ثبت نام
ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند