معرفی دوره

موفقیت کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان)

امکان پذیر نیست

این دوره به این شرح زیر است:

1) کلیه مالکان و صاحبان فرصت ، صاحب اختیار و صاحب اختیار ، توانمندی و سایر فعالان منطقه توزیع و ارتباط با دیگران برای ارائه آن با مراجعه به كلان و بازاریك به فرانسوی های مختلف ، به بهترین وجه این پیوندند.

2) نرم افزار و مشاوره ارشد توانمندی ، توانمندی تجاری و طراحی سایت بین المللی (IMC، IBC) ، مدیریت بازاریابی ، تنظیم مدیریت ، استفاده از خدمات عمومی و تبلیغاتی که خواسته یا خواسته یا ناخواسته ای در این زمینه دارند ، قدرت ، برای آنکه سطح دانش و شخصیت خود را در سطح حرفه ای و تخصصی بالا ببرند.

3) خلاصه سازي ، مدير هنري و طراحان ارشد گرافيك ، كيپتراسترها و برنامه هاي تهيه شده
براي تهيه سواد بصري و رسانه هاي خود به عنوان رهبري ، همچنين براي ارائه آن از منظر كلان و بازاريك با استفاده از اين موارد با استفاده از منابع طبیعی ، ویژگی های کلیدی و بخش های اصلی و شخصی سازی و هویت سازی با استفاده از منابع خود ، می توانید با استفاده از خدمات خود ، در اختیار شما قرار دهید.

4) و هر كدام بخواهيد كه بتوانيد به اين باور نياز داشته باشيد: توانايي توانايي كاركردن را داشته باشيد و اينكه بتوانيد از سوي آنها با صاحبنظر استفاده كنيد ، مي توانيد به شما كمك كنيد و بتوانيد دريافت كنيد. سطح استفاده از برنامه و سرعت به دست آوردن دریافت کنید.

سرفصل های آموزشی

  • چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ Brandingknow why& know what &know How
  • چهار پایه برندینگ ( pre-Branding )
  • برندینگ 1 ( آفرینش برند )
  • برندینگ 2 ( ارتباطات برند )
  • برندینگ 3 ( ارزیابی برند )
  • کارگاه تخصصی و پیشرفته برندآفرینی شخصی ( personal Branding )
  • کارگاه چهارپایه (Workshop & Coaching)
  • کارگاه هویت آفرینی (Workshop & Coaching)
  • کارگاه کمپین ارتباطات يکپارچه بازاريابی و برند(Workshop & Coaching)
  • کارگاه های پیشرفته در حوزه های نوین برندینگ و کوچینگ برندینگ

اساتید دوره

شرایط ورود به این دوره

1. جهت تکمیل پیش ثبت نام مربوط به دوره ، کلیک کرده و فرم کوچک مربوط به MBA برند و برند سازی را در تقویم اموزشی دوره های در حال برگزاری تکمیل نمائید.

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
237 مدیریت برند و برند سازی MBA یکسال روز های پنج شنبه
ساعت 13:30 الی 17:30
سال 99 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/237.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test
پیش ثبت نام
نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA جنرال

MBA جنرال

در یک نگاه ساده مدیریت به معنای دستیابی به اهداف از طریق استفاده بهینه از تمام منابع است.

 MBA بازاریابی

MBA بازاریابی

هدف این دوره ، آموزش کاربردی ، تخصصی استفاده از بازاریابی و مهندسی ایستگاه بنیاد بر روی پرونده ها و

  MBA استراتژیک

MBA استراتژیک

اهداف دوره مدیریت استراتژیک

1- تمایز رقابتی ایجاد میکند

2- اهداف سازمان و راه رسیدن به آنها را تعیین میکند