MBA برندینگ

معرفی دوره

«برندینگ» یعنی آفــــریـــنـــش موجــود زنده ای  بــه نام: «بـرند»

مخاطبان این دوره کلیه علاقه‌مندانی هستند که به این باور رسیده‌اند موفقیت در کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکان پذیر نیست و می‌خواهند این فرآیند و تکنیک را در بالاترین و حرفه‌ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند

این دوره مناسب کلیه مالکان و صاحبان برند ، صاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و دیگر فعالان حوزه برندینگ است.

با توجه به رویکرد کاملا تخصصی، حرفه ای و کاربردی دوره و حضور مدیران ارشد برند و مارکتینگ سازمان ها و برندهای معتبر، شرکت در این دوره علاوه بر ویژگی های فوق، رشد و توسعه ارتباطات کسب و کاری برای شرکت کنندگان را نیز در پی دارد.

سرفصل های آموزشی

  • مهارت های نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • اصول و فنون مذاکره
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت بازاریابی
  • اقتصاد و حسابداری برای مدیران
  • مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی
  • چیستی چرایی و چگونگی برند و برندسازی
  • چهار پایه برندینگ
  • برندینگ1 آفرینش برند
  • برندینگ2 ارتباطات برند
  • برندینگ3 ارزیابی برند
  • برندآفرینی شخصی Personal Brand
  • کارگاه و کوچینگ چهارپایه برند
  • کارگاه کوچینگ هویت آفرینی

شرایط ورود به این دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
237 مدیریت برند و برند سازی MBA 12 ماه روز های پنج شنبه
ساعت 13:30 الی 17:30
سال 99 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/237.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test
پیش ثبت نام
نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA جنرال

MBA جنرال

در یک نگاه ساده مدیریت به معنای دستیابی به اهداف از طریق استفاده بهینه از تمام منابع است.

 MBA بازاریابی

MBA بازاریابی

محیط های کسب و کار امروز به صورت مداوم در حال تغییر و تحول است.

  MBA استراتژی

MBA استراتژی

اگر می خواهید مدیر موفقی باشید، باید نشان دهید که می توانید استراتژی داشته باشید.