BurgerMenu
Phone

MBA بازاریابی

معرفی دوره

محیط کسب و کارهای امروزی به صورت مداوم در حال تغییر و تحول است.

حرکت پرشتاب جوامع به سمت فضاهای دیجیتال، کانال‌های توزیع و فروش نوین، تنوع بالای محصولاتی که همگی برای پاسخ‌گویی به یک نیاز طراحی شدند، همگی چشم‌انداز و چگونگی بازاریابی و فروش محصولات ما را تغییر می‌دهند. برای رقابت در این شرایط باید به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنیم، با رقبای جدید مقابله کنیم و از همه مهمتر با نگاهی خلاقانه و رویکردی جدید بازاریابی و مدیریت بازاریابی کنیم.

دوره MBA بازاریابی موسسه بهار چیست؟

گرایش MBA بازاریابی سال‌هاست به یکی از دوره‌های محبوب MBA نزد کارکنان و کارفرمایان این حوزه تبدیل شده است. با تغییرات روزافزون شرایط بازار و حرکت به سوی فضاهای دیجیتال، بیشتر کسب و کارها با تیم‌های بازاریابی داخلی متخصص خود در تلاشند افراد بیشتری را به سمت کسب و کارشان سوق دهند.

دنیای بازاریابی شامل تخصص‌ها و بخش‌های بسیار زیادی است، که در طراحی دوره‌ی MBA بازاریابی موسسه بهار تلاش شده تا اکثر این بخش‌ها پوشش داده شود. MBA بازاریابی موسسه بهار شما را بیش از پیش برای فعالیت در حوزه های بازاریابی آماده می‌کند. در این دوره MBA بازاریابی مهارت‌هایی از قبیل، ارتباط با مشتریان، تحقیقات بازار و بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، مذاکره، استراتژی‌های بازاریابی، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغی، برند سازی و ... به شما آموزش داده می‌شود.

از طرف دیگر برخی از سرفصل‌های این دوره به مفاهیم و مهارت‎‌های کلی مدیریت کسب و کار می‌پردازد ( از جمله مفاهیم کاربردی مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، افتصاد و .. ) تا دانش آموختگان چه به عنوان مدیر یا فعال حوزه بازاریابی، چه به عنوان مدیرعامل بتوانند با دیگر بخش‌ها به خوبی همکاری کنند.

چرا MBA بازاریابی موسسه بهار؟

ماهیت مدیریت بازاریابی بسیار گسترده است و در واقع شامل همه چیز و همه کس، از هنر و طراحی تا رفتار انسان‌ها و مهارت‌های ارتباطی. این بدان معناست که تقریبا در تمامی کسب و کارها مدیریت بازاریابی یکی از نقش‌های کلیدی و بسیار مهم می‌باشد.

همانطور که گفته شد دنیای کسب و کار به صورت مداوم در حال تغییر است. دوره MBA بازاریابی موسسه بهار به گونه‌ای طراحی شده است که شما را قادر می‌سازد به رهبری این تغییرات و تبدیل چالش‌ها و فرصت‌های بازار به مزیت رقابتی کسب و کارتان و حرکت به سوی پیشرفت. این دوره آخرین ترندهای بازاریابی را به شما آموزش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا آموزش کاملی از مدیریت بازاریابی و مدیریت کسب و کار ببینید و همچنین بینش جدیدی در مورد برند و کسب و کارتان کسب کنید.

 

مخاطبین MBA بازاریابی موسسه چه کسانی هستند؟

دانش آموختگان دوره MBA بازاریابی موسسه بهار تنها برای فعالیت در حوزه بازاریابی آماده نمی‌شوند، بلکه آنها این آمادگی را دارند تا به عنوان مشاور، تحلیل‌گر بازار و یا حتی مدیر یک کسب و کار فعالیت کنند و یا شاید به سمت تاسیس یک کسب و کار جدید با ایده‌ای جذاب بروند. با این حال احراز سمت مدیر بازاریابی یک کسب و کار بزرگ همیشه برای دانش‌آموختگان دوره MBA بازاریابی بهار جذاب بوده است که در زمره افراد زیر قرار می‌گیرند.

  • مدیران و فعالین حوزه بازاریابی در کسب و کارها
  • علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی
  • فعالین حوزه بازاریابی که به دنبال احراز سمت مدیر بازاریابی در کسب و کار فعلی خود هستند.
  • مدیران و کارکنان شرکت‌هایی که خدمات بازاریابی و تبلیغاتی ارانه می‌دهند.
  • مشاورین حوزه بازاریابی و تبلیغات
  • افرادی که در حوزه تولید محتوا برای کسب و کارها در حال فعالیت هستند.

 

 

سرفصل دوره

  • مهارت های نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • اصول و فنون مذاکره
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت بازاریابی
  • اقتصاد و حسابداری برای مدیران
  • مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی
  • تحقیقات بازار
  • مدیریت توزیع پخش
  • برندینگ
  • مهندسی فروش
  • کارگاه مارکتینگ پلن
  • مدل های ذهنی مشتریان
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به این دوره

1. جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره دوره ، کلیک کرده و در تقویم آموزشی فرم پیش ثبت نام مربوط به دوره ی MBA بازاریابی و فروش را تکمیل نمائید.