عبارت چرخه عمر محصول حتماً تا به حال به گوشتان خورده است. اما دقیقاً این عبارت به چه معناست و چه مراحلی را شامل میشود؟ برای یافتن پاسخ به پرسشهای بالا این مطلب را مطالعه فرمائید. هر محصول پس...
جاذبههای تبلیغاتی ابزارهایی هستند که در خدمت استراتژیهای تبلیغاتیاند و به اجرایی شدن آنها کمک میکنند. از نظر علم تبلیغات، هر پیام تبلیغاتی برایاینکه بتواند مخاطب را به سوی خود جلب...
کشوری پر از جذابیت های متنوع و متفاوت به قول یکی از دوستان وقتی میری سنگاپور فقط جابجایی مکانی نداری بلکه جابجایی زمانی همداری، چون احساس میکنی رفتی به آینده! یکی از جذابیتهاش طراحی و ...
مدتها پیش و در کهکشانی دوردست، سرنوشت یک شرکت را محصولات آن رقم میزدند. در آن زمان، رو به ضعف نهادن محصولات برای شرکتها نشانی از نزدیک شدن به مرز انحطاط و و تزلزل بود اما امروز این روند تغییر کر...
در مطلب قبل به بیان معنای اقیانوس آبی و اقیانوس سرخ در کسب و کار پرداختیم و به سه تفاوت استراتژی در هر کدام از این دو حوزه اشاره شد. در این ویدیو به ادامه بحث قبل می پردازیم. مجموع مورد چهارم ...
شاید عبارت استراتژی اقیانوس آبی را تا کنون شنیده باشید. عبارت اقیانوس من در حال سرخ شدن است را تا کنون شنیده باشید خصوصاً این عبارت که جمله اول کتاب استراتژی اقیانوس آبیست توسط مدیران کسب و کار ام...
در جهانی زندگی میکنیم که پر از تغییر و تحول و عدم قطعیتهاست. تطبیق دادن این تحولها با سازمانمان یک امر ضروری است. در واقع مجبور هستیم که تغییر و تحول را در خود و سازمان به وجود بیاوریم. تغییر و...