توسعه کسب و کار صرفا محدود به کارخانهداران یا مالکان کمپانیهای عظیم نیست. در جوامع امروزی مردم زیادی به توسعه کسب و کارهای آزاد پرداختهاند و گاهی هم برخی...
هنگامی که عبارت مدیریت استارتاپ به گوشمان میخورد، ناخودآگاه هر دو بخش تشکیل دهنده آن ذهن ما را درگیر میکند. "مدیریت" و " استارت آپ". اگر بخواهیم از تعاریف...
عصر امروز عصر رقابت است و در این دوران، عاملی که ما را از افراد عادی به شخصی منحصر به فرد تبدیل میکند، مهارتهایی است که از خودمان نشان میهیم. فروش به عنو...
در هر بازاری رقبایی هستند که پیش از ورود ما به آن بازار در آن فعالیت میکردند. بدیهی است فقط در زمانی که ما یک ابداع و اختراع داشته باشیم یا نوع بازار ما با...
بشر همیشه از اختلافات موجود بین افراد آگاه بوده است. در بعضی از نوشتههای قدما این تفاوتهای فردی به خوبی دیده میشود. برای مثال افلاطون معتقد بود که تفویض ح...
در این مطلب به تکنیکهای اشاره خواهیم کرد که اجرای آنها موجبات افزایش فروش را فراهم خواهد آورد. البته فراموش نکنیم که امروزه ارائه خدمات به جا و به موقع کا...
موفقیت کسب و کار مستلزم کسب آمادگی است. لازم نیست همه چیز رو بلد باشید، ولی باید یک برنامه آماده برای اقدام داشته باشید. این برنامه به عنوان شالودهای عمل م...
زمانی روسای دو شرکت در یک صنعت با هم رقابت میکردند. این دو رئیس تصمیم گرفتند که به دامن طبیعت بروند، در آنجا چادر بزنند و درباره ادغام احتمالی دو شرکت به ب...
بیتردید از آنجا که حیات انسان و جامعه وابسته به کارکردهای مغزی اوست، شناخت ما از مغز و ذهن و مدل ذهنی میتواند تأثیر بسزایی بر همه ابعاد حیات انسان داشته ب...
شخصیت فروشنده و کاراکتر وی همواره میتواند روی میزان فروش تاثیرگذار باشد. ویژگیهای تکنیکیای وجود دارد که به بهتر شدن وضعیت فروش و تکمیل شخصیت کاری یک کارش...
این الگوی پنج نیروی رقابت صنعتی پرتر درباره تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی است و بسیاری از سازمانها برای تدوین استراتژیها از این الگو استفاده میکنند. در نمود...