سمینار شروع 211 مین دوره های جدید مدیریت کسب و کار (MBA) با سخنرانی جناب آقای دکتر رحیم فرضی پور مدیر گروه دوره MBA جمعه مورخ 24 آبان ساعت 10 الی 13 جهت رزرو و هماهنگی حضور خود با آموزش موسسه بهار 88730184 تماس حاصل فرمائید .
جاذبههای تبلیغاتی ابزارهایی هستند که در خدمت استراتژیهای تبلیغاتیاند و به اجرایی شدن آنها کمک میکنند. از نظر علم تبلیغات، هر پیام تبلیغاتی برایاینکه بتواند مخاطب را به سوی خود جلب کند، از...
اگر تیم را تغییر ندهید، تیم شما را تغییر میدهد
کار تیمی با خشکی و عدم انعطاف مخلوط نمیشود، اگر میخواهید به راحتی با دیگران کار کنید و یک بازیکن تیمی خوب باشید، باید خود...
کشوری پر از جذابیت های متنوع و متفاوت
به قول یکی از دوستان وقتی میری سنگاپور فقط جابجایی مکانی نداری بلکه جابجایی زمانی همداری، چون احساس میکنی رفتی به آینده!
یکی از جذابیتهاش طراحی و ...
مدتها پیش و در کهکشانی دوردست، سرنوشت یک شرکت را محصولات آن رقم میزدند. در آن زمان، رو به ضعف نهادن محصولات برای شرکتها نشانی از نزدیک شدن به مرز انحطاط و و تزلزل بود اما امروز این روند تغییر کر...
در مطلب قبل به بیان معنای اقیانوس آبی و اقیانوس سرخ در کسب و کار پرداختیم و به سه تفاوت استراتژی در هر کدام از این دو حوزه اشاره شد. در این ویدیو به ادامه بحث قبل می پردازیم.
مجموع مورد چهارم ...
شاید عبارت استراتژی اقیانوس آبی را تا کنون شنیده باشید. عبارت اقیانوس من در حال سرخ شدن است را تا کنون شنیده باشید خصوصاً این عبارت که جمله اول کتاب استراتژی اقیانوس آبیست توسط مدیران کسب و کار ام...
اصول کمپین نویسی تبلیغات برای اثربخشی بر مشتریان هدف
برای تولید اقلام تبلیغاتی اثربخش، عوامل مختلفی وجود دارند که آفرینش فکر تبلیغاتی، تولید پیام تبلیغاتی با جاذبه و تعیین...
فیلیپ کاتلر (Philip Kotler)
متولد سال 1931 در شیکاگو آمریکا. خانواده او اصالتاً اوکراینی هستند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شیک...
راسل ایکاف (Russell L. Ackoff)
جمع کثیری از اندیشمندان دنیای مدیریت معتقدند که در میان معاصران هیچکس به اندازه ایکاف بر اندیشههای مدیران ...
فردریک وینسلو تیلور (Ferdrick Winslow Taylor)
وی در سال 1856 در فیلادلفیا آمریکا متولد شد. در ...
در جهانی زندگی میکنیم که پر از تغییر و تحول و عدم قطعیتهاست. تطبیق دادن این تحولها با سازمانمان یک امر ضروری است. در واقع مجبور هستیم که تغییر و تحول را در خود و سازمان به وجود بیاوریم. تغییر و...
با گسترش روزافزون کارها و سازمانها و تولید انبوه کارخانهای، نگهداری و راهبری سازمانها از یک نفر ساخته نبود و نیاز به تقسیم وظایف در کارهای اداری، همانند کارهای فنی و عملیاتی احساس میشد. از اینج...
مدیریت بحران چیست؟ در کشوری مانند ایران همواره احتمال دارد کسب و کارها با چالشهای جدی اقتصادی روبرو شوند. نحوه مدیریت این چالشها و بحرانهاست که رهبران خبره را از دیگران جدا میسازد. در این مطلب...
بازاریابی مدرن چیست و چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد؟ چقدر مدیریت بازاریابی مدرن را میشناسید؟ در مدیریت بازاریابی مدرن ما به رعایت قواعد و اصول حائز اهمیتی ملزم هستیم. مدیران بازاریابی برای رشد ...
"MBA همه چیز نیست!" در این مطلب به مصاحبه با دکتر رحیم فرضی پور، موسس مدرسه کسب و کار، بهار پیرامون mba میپردازیم.
این متن به علاقهمندان حوزه MBA و DBA شدیدا توصیه میشو...