- صفحه اصلی
- مجله آنلاین
- چرا مدیران فروش حرفه ای به جای تخفیف، بر ادراک ارزش تمرکز میکنند؟
چرا مدیران فروش حرفه ای به جای تخفیف، بر ادراک ارزش تمرکز میکنند؟
آنچه مشتری نیاز دارد، حس یک انتخاب هوشمندانه و سودمند است، نه صرفاً عددی کمتر.
ارائه تخفیف در پاسخ به مقاومت مشتری، اغلب حاصل ناتوانی در ساختاردهی صحیح ارزش ادراکشده است.
هر بار که قیمت را کاهش میدهید، برند را تضعیف میکنید و مرز سودآوری را به عقب میرانید.
مدیران فروش حرفهای ذهنیت مشتری را نسبت به آنچه دریافت میکند بازتعریف میکنند—بدون کاهش قیمت.
پیشنهاداتی نظیر تمدید خدمات، ارتقاء بدون هزینه، ارائه امتیازات ویژه یا شخصیسازی، بدون کاهش قیمت عددی، ادراک ارزش را بهطور معناداری افزایش میدهند.
هر تخفیف، نوعی عقبنشینی است؛
و هر خلق ارزش، گامی بهسوی برندینگ حرفهای.
پس ارزش را مدیریت کنید.
پست های ویژه
جذب نیرو از جایگاه شغلی شروع می شود
1404/03/19
مدیریت دو سویه
1404/03/17
چالش تامین مالی برای مدیران میانی
1404/03/13
آخرین پست ها
بدون ریسک، پیشرفتی در کار نیست!
1404/05/27
پس از بحران، پیش از آینده
1404/05/21