گوریلا مارکتینگ به روش سامسونگ

گوریلا مارکتینگ یا بازاریابی چریکی نوعی از بازاریابی است که با انجام روش های غیرمنتظره و با بر‌هم زدن نظم موجود در تبلیغات توجه مخاطبان را به خود جلب می کند و در آن، برای پیروزی باید به شیوه‌ی غافلگیرانه عمل کرد.
ایده کلی در مورد گوریلا مارکتینگ در سال ۱۹۸۴ میلادی و توسط آقای جِی کانراد لوینسون، نویسنده کتاب‌ بازاریابی چریکی شکل گرفت.
او در کتابش بیان می کند :
هدف از بازاریابی چریکی استقاده از تاکتیک های نا‌متعارف برای تبلیغات با بودجه اندک است.
در کمپین جدید سامسونگ برای گوشی‌های Z Flip و Z Fold، این برند با یک حرکت خلاقانه، صندلی‌های مترو را به شکل گوشی‌های تاشو خود طراحی کرد. این اقدام جالب و غیرمنتظره، نمونه‌ای از گوریلا مارکتینگ است.
که با هزینه کم، تاثیری بزرگ در ذهن مخاطب ایجاد کرد و فروش این محصولات را به شکل قابل توجهی افزایش داد.

هم‌رسانی
  • اشتراک گذاری در Facebbok
  • اشتراک گذاری در Twitter
  • اشتراک گذاری در Telegram