چه چیزی ارائه بدهیم که مشتری آن را دوست داشته باشد؟
امروزه مهندسی فروش به این میپردازد که مشتری به محصول یا خدمتی عللاقمند میشود که نیاز او را بر طرف کند. مهندسی فروش در واقع اولویت قرار دادن نیاز و خواسته ی مشتری است.حال پاسخ به سوال ( چه چیزی ارائه دهیم که مشتری آن را دوست داشته باشد؟ )، با شناخت نحوه ی اتصال محصول به نیاز مشتری، که در جعبه ابزاری به نام مارکتینگ نهفته است میسر میشود.وقتی که ما در بازاریابی در مسیر درستی پیش برویم فروش مهندسی شده میشود، فروشی که از آن به عنوان میوهی درخت بازاریابی یاد میشود.