توسعه کسب و کار با مدیریت بازاریابی به ارتقاء پایدار شرکت از طریق استفاده هوشمندانه از تکنیکها و استراتژیهای بازاریابی، متمرکز است.این رویکرد تاکید دارد که بازاریابی نقش بسیار مهمی در ایجاد ارتباطات موثر با مشتریان، تبلیغات مؤثر، و ارتقاء برند دارد.در این فرآیند از تحقیقات بازار، تحلیل مشتریان، و استراتژیهای نوآورانه برای جذب مشتریان جدید، افزایش فروش، و توسعه فعالیتهای کسب و کار استفاده میشود.توسعه کسب و کار با مدیریت بازاریابی ، از طریق بهینهسازی روابط با مشتریان و بهرهگیری از فرصتهای بازار، کسب و کار را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهد.