- صفحه اصلی
- مجله آنلاین
- ابعاد مختلف مارکتینگ در کسب و کار
ابعاد مختلف مارکتینگ در کسب و کار
1403/02/23
مارکتینگ چالشها و فرصتهای کلیدی کسب و کار را مدیریت میکند. از تحلیل بازار تا ارتباط با مشتری، موجب موفقیت و بهرهوری بیشتر میشود
ابعاد مختلف مارکتینگ در کسب و کار برای مدیران امکان برقراری ارتباط با چالشها و فرصتهای کلان را ایجاد میکند. این ابعاد شامل تحلیل بازار و رقابت، ساختاردهی برند، مدیریت ارتباط با مشتری و استفاده از فناوری اطلاعات هستند.تحلیل بازار از اساسیترین ابزاری است که مدیران میتوانند برای درک فرصتها و تهدیدهای محیط کسب و کار خود از آن بهرهگیری کنند. همچنین، مدیریت هوشمند برند نقش مهمی در ایجاد شناخت مثبت و افزایش اعتبار سازمان در ذهن مصرفکنندگان دارد.ارتباط موثر با مشتریان و بهرهگیری از تکنولوژی نیز از اهمیت چشمگیری برخوردارند، زیرا این عوامل نقش بنیادی در خلق تجربه مشتری بهینه و پیشرفت کسب و کار دارند.
پست های ویژه
جذب نیرو از جایگاه شغلی شروع می شود
1404/03/19
مدیریت دو سویه
1404/03/17
چالش تامین مالی برای مدیران میانی
1404/03/13
آخرین پست ها
بدون ریسک، پیشرفتی در کار نیست!
1404/05/27
پس از بحران، پیش از آینده
1404/05/21