نخستین همایش ملی کاربرند (کارآفرینان برند آفرین) مورخ 6 و 7 دیماه 95 با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و با محوریت ارائهی دانش جدید و فناوری روز و حمایت از کارآفرینان و برند آفرینان داخلی در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.
در این همایش دوروزه که با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد بهار و موسسه فرهنگی هنری یسنا برگزار شد، مسائلی هم چون برند ملی، شخصیت کارآفرینان، حقوق برند و برندینگ، عوامل روانشناسی مؤثر بر بازاریابی و فروش، نقشه راه و انتقال تجارب کارآفرینی در قالب سخنرانی کارآفرینانی هم چون مهندس بهروز فروتن (بنیانگذار صنایع غذایی بهروز)، دکتر سید حمیدرضا محتشمی (مدیرعامل مؤسسه مهرورزان پویای ایرانیان)، دکتر روحالله هادوی نیا (مدیرعامل مؤسسه مشاوره و بازاریابی و فروش والا تدبیر و شرکت کهن چرم)، دکتر فرشید موقرمقدم (عضو هیئتعلمی دانشگاه و مشاور بازرگانی و استراتژیک)، مهندس سید محمد موسوی (بنیانگذار گروه صنعتی فیروز)، حمیدسپیدنام (مستر تستر ایران)، مجتبی سادات (بنیانگذار گروه رسانهای نبات) مطرح گردید و با تقدیر از چندی از کارآفرینان و فعالان حوزههای کسبوکار، برندینگ، علوم دانشبنیان و کارآفرینان برند آفرین عصر امروز به کار خود پایان داد .