- صفحه اصلی
- مجله آنلاین
- هارمونی موفقیت تجاری با تعهد به مسئولیت اجتماعی
هارمونی موفقیت تجاری با تعهد به مسئولیت اجتماعی
1403/02/25
هدف از دوره تقویت و پرورش کسب و کار هایی است که شجاعانه دنیای تجارت را با مسئولیت اجتماعی ترکیب میکند و دستیابی به سودآوری بلندمدت چشم انداز آنهاست.
در این هماهنگی، موفقیت تجاری و تعهد به مسئولیت اجتماعی به یکدیگر میپیوندند. مسئولیت اجتماعی، نه تنها مسئله اخلاقی است، بلکه عاملی است که اقتصاد هم به آن نیاز دارد. وقتی یک کسب و کار به مسئولیت اجتماعی متعهد میشود، این تعهد نه تنها به بهبود جوامع محلی کمک میکند بلکه تعادلی بین سودآوری و تأثیرات مثبت اجتماعی را هم ایجاد میکند.هدف این هارمونی، تغییر در نگرش مدیران و کارآفرینان به سودآوری و ارزشهای اجتماعی در مسیرهای موفقیت تجاری است که اثرات مثبتی را نیز در جوامع شکل میدهد. در نهایت، این ترکیب، نقطه تلاقی بین دو دنیای اقتصادی و انسانی را تداعی میکند و به شکلی جدید به چالشها پاسخ میدهد.
پست های ویژه
جذب نیرو از جایگاه شغلی شروع می شود
1404/03/19
مدیریت دو سویه
1404/03/17
چالش تامین مالی برای مدیران میانی
1404/03/13
آخرین پست ها
بدون ریسک، پیشرفتی در کار نیست!
1404/05/27
پس از بحران، پیش از آینده
1404/05/21