در این هماهنگی، موفقیت تجاری و تعهد به مسئولیت اجتماعی به یکدیگر میپیوندند. مسئولیت اجتماعی، نه تنها مسئله اخلاقی است، بلکه عاملی است که اقتصاد هم به آن نیاز دارد. وقتی یک کسب و کار به مسئولیت اجتماعی متعهد میشود، این تعهد نه تنها به بهبود جوامع محلی کمک میکند بلکه تعادلی بین سودآوری و تأثیرات مثبت اجتماعی را هم ایجاد میکند.هدف این هارمونی، تغییر در نگرش مدیران و کارآفرینان به سودآوری و ارزشهای اجتماعی در مسیرهای موفقیت تجاری است که اثرات مثبتی را نیز در جوامع شکل میدهد. در نهایت، این ترکیب، نقطه تلاقی بین دو دنیای اقتصادی و انسانی را تداعی میکند و به شکلی جدید به چالشها پاسخ میدهد.