جبران خدمات چارچوبی جامع است که به سازمانها کمک می کند تا حقوق و مزایای کارکنان را به صورت منصفانه و کارامد مدیریت کند.
این مدل بر چهار مولفه اصلی تمرکز دارد:
سازمان با ارائه حقوق و مزایای پایه، تعامل و همکاری مؤثر با کارکنان را تقویت میکند
با شناسایی و توجه به توانمندیها و شایستگیهای فردی، سازمان ارزش تلاشهای هر کارمند را میسنجد
جایگاه شغلی (Position):
سازمان با در نظر گرفتن موقعیت و مسئولیتهای شغلی، جبران خدمات را تنظیم میکند
عملکرد (Performance)
درنهایت با ارزیابی نتایج و کارایی فرد، سازمان پاداشها و مزایای متناسب را ارائه میدهد.
پست های ویژه
جذب نیرو از جایگاه شغلی شروع می شود
1404/03/19
مدیریت دو سویه
1404/03/17
چالش تامین مالی برای مدیران میانی
1404/03/13
آخرین پست ها
بدون ریسک، پیشرفتی در کار نیست!
1404/05/27
پس از بحران، پیش از آینده
1404/05/21