جبران خدمات منصفانه

1404/02/04
جبران خدمات چارچوبی جامع است که به سازمانها کمک می کند تا حقوق و مزایای کارکنان را به صورت منصفانه و کارامد مدیریت کند.

این مدل بر چهار مولفه اصلی تمرکز دارد:
سازمان با ارائه حقوق و مزایای پایه، تعامل و همکاری مؤثر با کارکنان را تقویت می‌کند
با شناسایی و توجه به توانمندی‌ها و شایستگی‌های فردی، سازمان ارزش تلاش‌های هر کارمند را می‌سنجد
جایگاه شغلی (Position):
سازمان با در نظر گرفتن موقعیت و مسئولیت‌های شغلی، جبران خدمات را تنظیم می‌کند
عملکرد (Performance)
درنهایت با ارزیابی نتایج و کارایی فرد، سازمان پاداش‌ها و مزایای متناسب را ارائه می‌دهد.