دوره جامع راهبری یک پارچه ی کسب و کار (IBL) و مدیریت عالی برند و برند سازی (Brand DBA)برای هفتمین کد دانشجو می پذیرد.
"شروع بخش تخصصی برندینگ از 30 خرداد 98 و شروع بخش کسب و کار از نیمه اول تیر98 می باشد ."
این دوره به افراد زیر توصیه می شود:
1) کلیه مالکان و صاحبان برند، صاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و دیگر فعالان حوزه برند و ارتباطات برند برای آنکه با رویکرد کلان و استراتژیک به فرایند برندینگ، به تمام جزئیات آن پی ببرند.
2) مدیران و مشاوران ارشد برند، مدیران استراتژیک برند و طراحان کمپین های یکپارچه ارتباطات برند (IMC, IBC) ، مدیران بازاریابی، مدیران فروش، مدیران روابط عمومی و تبلیغات که خواسته یا ناخواسته درگیر فرایند برندینگ و کمپین های ارتباطات برند در سازمان خود هستند، برای آنکه سطح دانش و مهارت خود را در سطح حرفه ای و تخصصی بالا ببرند.
3) مدیران خلاقیت، مدیران هنری و طراحان ارشد گرافیک، کپی رایترها و مفهوم پردازها
نه برای آنکهسواد بصری و رسانه ای خود را بالا ببرند، بلکه برای آنکهاز منظر کلان و استراتژیک با پیش نیازها و استراتژی های موثر در کار خود آشنا شوند، تصمیمات کلیدی و بخشهای اصلی برندینگ و هویت سازی برند را بشناسند تا نقش خود را در تدوین هویت یکپارچه برند، بهتر و موثرتر ایفا نمایند.
4) و همه علاقمندان برندینگ که به این باور رسیده اند: موفقیت کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکان پذیر نیست و می خواهند این فرایند و تکنیک را در بالاترین و حرفه ای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند.