- صفحه اصلی
- مجله آنلاین
- استفاده تبلیغاتی از نام و اعتبار اساتید برتر حوزه مدیریت
استفاده تبلیغاتی از نام و اعتبار اساتید برتر حوزه مدیریت
1399/02/20
متاسفانه استفاده از نام و اعتبار اساتید بنام مدیریت، بدون هماهنگی با آنها به رویه ای تبلیغاتی جهت جذب علاقمندان به ورود به دور های MBA و DBA تبدیل شده است و مطلع شدیم که در دوره های آزاد نیمه حضوری MBA,DBA دانشگاه تهران نیز، از نام پرفسور الوانی، پدر علم مدیریت ایران، چنین استفاده نابجایی صورت گرفته است.
متاسفانه استفاده از نام و اعتبار اساتید بنام مدیریت، بدون هماهنگی با آنها به رویه ای تبلیغاتی جهت جذب علاقمندان به ورود به دور های MBA و DBA تبدیل شده است و مطلع شدیم که در دوره های آزاد نیمه حضوری MBA,DBA دانشگاه تهران نیز، از نام پرفسور الوانی، پدر علم مدیریت ایران، چنین استفاده نابجایی صورت گرفته است.
http://blog.vla.ir/dr-mahdi-alvani.html
ایشان در پاسخ جوابیه زیر را انتشار داده اند:
بسمه تعالی
با سلام به مخاطبان عزیزم،
متاسفم که عصر اطلاعات و ارتباطات، موجب نزول اخلاق حرفه ای در جامعه ما گردیده است، بدینوسیله اعلام می دارم بنده هیچگونه همکاری با دوره های مدیریت حرفه ای کسب و کار دانشگاه تهران ندارم و هرگونه اطلاعیه ای در این مورد واهی و بی اساس است.
سید مهدی الوانی
پست های ویژه
جذب نیرو از جایگاه شغلی شروع می شود
1404/03/19
مدیریت دو سویه
1404/03/17
چالش تامین مالی برای مدیران میانی
1404/03/13
آخرین پست ها
بدون ریسک، پیشرفتی در کار نیست!
1404/05/27
پس از بحران، پیش از آینده
1404/05/21