نایک بهجای اینکه به شما بگوید که چگونه محصولاتش عملکرد برتر و نوآوری بیشتری را به شما ارائه میدهند، این امکان را به ورزشکاران میداد تا خودشان با جملات بسیار عاطفی، تجربه استفاده از این کفشها را بدون آنکه نامی از نایک برده شود، با طرفدارانشان در میان بگذارند.
کمپین « Just Do It✓ » که شناخته شده ترین و موثر ترین کمپین تبلیغاتی نایکی است، در سال ۱۹۸۸ راهاندازی شد.
نایکی مجموعهای از تبلیغات را به نمایش گذاشت که ورزشکارانی مانند Michael Jordan و Bo Jackson با غلبه بر محدودیتهایشان رویاهای خود را عملی کردند.
این کمپین ۱۰ سال به طور پیوسته فعالیت داشت.
کمپانی نایکی در این تبلیغات از محصولاتش نام نبرد ولی عواطف ورزشکاران پس از استفاده از محصولات را برای مخاطبان خود به زیبایی به تصویر کشید.
که با انتشار این آگهیها مردم با نایکی پیوند احساسی برقرار میکردند.
در نهایت(just do it) به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد.
این کمپین اثرگذاری پیام های ساده و به یادماندنی بر روی مصرف کنندگان را به شیوه ای به نمایش گذاشت که امروزه نیز از آن به عنوان الگو، برای کمپین های بازاریابی استفاده میشود.
پست های ویژه
جذب نیرو از جایگاه شغلی شروع می شود
1404/03/19
مدیریت دو سویه
1404/03/17
چالش تامین مالی برای مدیران میانی
1404/03/13
آخرین پست ها
بدون ریسک، پیشرفتی در کار نیست!
1404/05/27
پس از بحران، پیش از آینده
1404/05/21