برندینگ به عنوان یکی از اولویتهای اصلی هر کسب و کار، نقش بسیار تاثیر گذاری در تعیین مسیر پیشرفت آن دارد.
با توجه به رقابت فراوان در بازارهای امروزی، داشتن یک برند قوی و معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است.برند، به عنوان قولی از سوی نماینده ارزشها، اهداف و شخصیت کسب و کار شما، نه تنها مشتریان را به سوی خود جذب میکند بلکه اعتماد و وفاداری آنها را نیز افزایش میدهد.با توجه به این واقعیت که بازارها هر روزه رقابتیتر میشوند، داشتن یک برند قوی و متمایز میان رقبا، امری بسیار اساسی است.برندینگ به عنوان یک فعالیت استراتژیک، به کسب و کار امکان میدهد تا ارتباطات مؤثر با مشتریان برقرار کند، اعتبار و اعتماد مشتریان را جلب کند و ارزش افزوده برای محصولات یا خدمات ارائه شده فراهم کند.