نقش مشتری در مفهوم مسئولیت اجتماعی

. مهارت در تصمیم‌گیری ، کلید موفقیت در مسئولیت اجتماعی

تصمیمات تنها بر کسب‌وکار ما تأثیر نمی‌گذارند؛ آن‌ها بر جامعه، محیط زیست، و حتی ذهن مشتریان نیز اثرگذارند، که تعیین‌کننده جایگاه سازمان ما در آینده است.

. ذهن مشتری بخشی از محیط زیستی است .


ذهن افراد هم بخشی از محیط زیست است و ما در مسیولیت اجتماعی باید خود را بخشی از محیط زیست ببینیم نه نیرویی مسلط بر آن.

. مسئولیت اجتماعی در سطوح ذهن

تحقیقات نشان می‌دهد که ایجاد تأثیر مثبت بر ذهن و قلب مشتری، کلیدی برای اعتماد‌سازی ،افزایش وفاداری و ایجاد برند پایدار است.

. فقط خریدار،مشتری نیست!

هر کسی که از محصولات یا خدمات ما تأثیر می‌گیرد، در زنجیره مشتریان ما است. در حقیقت کسب و کار ما به مشتریان خود وابسته است و مدیریت این روابط، عامل اصلی پایداری سازمان‌ما در محیط‌های رقابتی است.

. جامعه بخشی از ما است

مسئولیت اجتماعی یعنی دیدن جامعه و محیط زیست به‌عنوان بخشی از خود.
مدل‌های نوین کسب‌وکار نشان می‌دهند که ادغام اهداف اجتماعی در استراتژی سازمان، نه‌تنها مسئولیت‌پذیری بلکه مزیت رقابتی نیز به همراه دارد.

هم‌رسانی
  • اشتراک گذاری در Facebbok
  • اشتراک گذاری در Twitter
  • اشتراک گذاری در Telegram