فروش، قلب تمامی کسب و کارهاست و یکی از مهمترین عوامل در موفقیت آنها محسوب میشود.
فروش منجر به تولید درآمد و در نتیجه افزایش سودآوری کسب و کار شما میشود.فروش باعث ایجاد فرصتهای جدید، گسترش بازار و ایجاد تعاملات مثبت با مشتریان و همکاران میشود. افزایش فروش میتواند به ارتقاء برند و اعتبار محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار کمک کند.با بهبود فرآیند فروش و بهرهوری در این زمینه، کسب و کارها میتوانند در بازار رقابتی به عنوان رهبران صنعت شناخته شوند. اهمیت فرآیند فروش بیاندازه است و هر کسب و کاری باید بر روی بهبود و توسعه آن متمرکز باشد تا به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کند.