کلاب هاوس، راهنمای نصب با ثبت نام و دعوتنامه

اپلیکیشن کلاب هاوس در ماه‌های اخیر و در دنیای مجازی از پر بحث‌ترین مطالب می‌باشد. بسیاری امروزه دنبال نصب و راه اندازی این اپلیکیشن هستند. در ادامه قراره از نصب تا فعالسازی کلاب هاوس، این پدیده جذاب، با شما همراه می‌شویم.

کلاب هاوس نرم افزار صدای مردم است. به اشتراک گذاری عکس‌ها و نوشته‌ها وجود ندارد و تنها راه ارتباطی کاربران با یکدیگر بر اساس صوت است. مطلب دیگر این است که همه ارتباطات در قالب این برنامه زنده انجام می‌شود. به آن معنی که شما امکان دسترسی مجدد به هیچ ویژگی را نخواهید داشت که خود از ویژگی‌های جذاب و خاص این اپلیکیشن است.

کلاب هاوس 

چگونگی ثبت نام و راه اندازی کلاب هاوس

حتما تا حالا حداقل در یک شبکه‌ اجتماعی بوده اید و با نوع کاربری این برنامه‌ها آشنایی دارید. کلاب هاوس هم مثل بیشتر اپلیکیشن‌ها ثبت نام می‌خواهد و در بدو ورود از شما درخواست شماره تلفن می‌کند. کلاب هاوس پیامکی را به شماره وارد شده ارسال می‌نماید تا احراز هویت شما انجام پذیرد. پس شماره تلفن باید در دسترستان باشد. بعد از وارد کردن کد، نوبت به انتخاب نام کاربری است بر اساس نام، لقب، برند، شغل و… یک اسم برای حساب کاربری خود انتخاب خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: هر آنچه درباره کلاب هاوس باید بدانید!

کلاب هاوس

دعوتنامه کلاب هاوس

همانطور که می‌دانید در همه شبکه‌های اجتماعی پس از طی کردن مراحل ذکر شده به افراد اجازه فعالیت در اپلیکیشن داده می‌شود اما کلاب هاوس اینگونه نیست! اگر مراحلی را که گفته شد به صورت طی کنید شما فقط در لیست انتظارید و نام کاربری دلخواهتان را رزرو خواهید کرد. شاید چندین روز بکشد تا پشتیبانان کلاب هاوس درخواست شما را بپذیرند و اجازه فعالیت پیدا کنید.

پس از صادر شدن اجازه ورودتان به کلاب هاوس، 2 عدد دعوتنامه برای شما خواهد بود که می‌توانید دو نفر از دوستانتان دعوت به عمل بیاورید. بدیهی است که البته یک راه دیگر استفاده از کلاب هاوس این است که یکی از نزدیکانتان دعوتنامه برای شما بفرستد.

هم‌رسانی
  • اشتراک گذاری در Facebbok
  • اشتراک گذاری در Twitter
  • اشتراک گذاری در Telegram
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
دیدگاه ها