دوره MBA کافه و رستوران

معرفی دوره

اطلاعات بیشتری در مورد دوره «MBA کافه و رستوران» در این قسمت قرار خواهد گرفت.

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • برندینگ
  • تیم سازی و رهبری
  • مدیریت مالی
  • حسابداری تخصصی
  • مارکتینگ
  • CRM در کافه و رستوران
  • صنعت رستوران
  • HACCP (کنترل ایمنی و بهداشت)
  • چالش در سالن
  • Cost Control
  • مدیریت منابع انسانی
  • اصول و فنون مذاکره
  • مدل کسب و کار و طرح کسب و کار
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

2. علاقه‌مند بودن به حوزه کافه و رستوران

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره

به زودی ...

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA دیجیتال

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از استراتژی‌های دیجیتال و روش‌های بازاریابی آنلاین هستند. شما در این دوره با تکنیک‌های سئو، تبلیغات آنلاین، و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی آشنا می‌شوید.

MBA مالی

این دوره برای علاقه‌مندان به حوزه مالی و اقتصاد است که می‌خواهند مهارت‌های تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت سرمایه، و برنامه‌ریزی مالی را به دست آورند. شما در این دوره با مفاهیم مالی اساسی، ابزارهای مالی، و روش‌های ارزیابی سرمایه آشنا می‌شوید.

MBA استارتاپ

این دوره برای کارآفرینان و موسسان استارتاپ‌ها است که به دنبال ایجاد، رشد و موفقیت استارتاپ‌های خود هستند. شما در این دوره با روش‌های شناسایی مزیت رقابتی، مدیریت ریسک، و جذب سرمایه آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA گردشگری

این دوره برای افرادی است که به دنبال مدیریت کسب و کارهای گردشگری و صنعت سفر هستند. شما در این دوره با روش‌های بازاریابی گردشگری، مدیریت مقصدها، و مدیریت خدمات گردشگری آشنا می‌شوید.

  • یک ساله

MBA استراتژی

این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های کسب و کار خود را بهبود بخشیده و راهبردهای جدید برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید. در این دوره، به تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف، و ایجاد استراتژی‌های موثر می‌پردازید.

chevronLeft