معرفی دوره

اهداف دوره مدیریت استراتژیک

1- تمایز رقابتی ایجاد میکند

2- اهداف سازمان و راه رسیدن به آنها را تعیین میکند

3- جايگاه استراتژي در مديريت کلان سازمان را تعیین مینماید

4- مفاهیم استراتژی، برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک و مدیریت استراتژیک را از یکدیگر تفکیک نموده و کاربرد هر یک را توصیف کند.

5- گامهای اصلی فرآيند مديريت استراتژيک را شناسایی نموده و شیوه پیاده سازی هر یک را تشریح مینماید.

6- ابزارها، تکنيک‌ها و فنون تدوين، اجرا و کنترل استراتژي‏ها در سازمان را در عمل بکار میگیرد.

7- افزایش ظرفیت خلاقیت ذهنی در خلق استراتژی های جدید و استفاده از ظرفیت های سازمانی

سرفصل های آموزشی

  • مدیریت برنامه ریزی استراتژیک
  • مهارت های نوین مدیریت
  • تفکر استراتژیک
  • بیزینس پلن
  • اجرا و کنترل استراتژی
  • تحول استراتژیک

شرایط ورود به این دوره

1. مخاطبين دوره را مديران ارشد، مياني و عملياتي سازمان و کليه افرادي که به هر نحو در فرآيند برنامه‌ريزي و مديريت راهبردي سازمان خود ايفاي نقش مي‌کنند ، تشکیل می دهند . اگر یکی از دسته های مذبور هستید، جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره دوره تماس بگیرید .

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
228 MBA استراتژیک ايام هفته 12ماه سه روز در هفته روزهای زوج
ساعت 17:30 الي 20:30
1399/05/06 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/228.pdf"} پیش ثبت نام
231-235 MBA استراتژیک پایان هفته 12ماه پنجشنبه ها ساعت 14 الی 20
جمعه ها ساعت 9 الی 13
1399/05/10 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/231-235.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test
پیش ثبت نام
نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA جنرال

MBA جنرال

در یک نگاه ساده مدیریت به معنای دستیابی به اهداف از طریق استفاده بهینه از تمام منابع است.

 MBA بازاریابی

MBA بازاریابی

هدف این دوره ، آموزش کاربردی ، تخصصی استفاده از بازاریابی و مهندسی ایستگاه بنیاد بر روی پرونده ها و

MBA برند و برندسازی

MBA برند و برندسازی

موفقیت کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان)