MBA استراتژی

معرفی دوره

این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های کسب و کار خود را بهبود بخشیده و راهبردهای جدید برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید. در این دوره، به تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف، و ایجاد استراتژی‌های موثر می‌پردازید.

کاتالوگ MBA استراتژی

مدیریت استراتژیک شامل جمع آوری، تجزیه و تحلیل و سازماندهی اطلاعات در جهت سودآوری و ارزش آفرینی بیشتر یک کسب و کار است. این فعالیت ها ممکن است شامل ردیابی روندهای صنعت، مراقبت در مقابل تهدیدات و رقبا، شناسایی و بهره بردن از فرصت‌های‌های حاکم بر بازار و صنعت و طراحی یک برنامه عملیاتی برای کسب و کار در جهت حل مشکلات استراتژیک باشد.

دوره MBA استراتژی یا MBA مدیریت استراتژیک با تصویر کلان (big picture) کسب و کار سر و کار داریم. در واقع این دوره به طراحی تدوین ماموریت و چشم اندازهای کسب در سایه ارزش های آن می‌پردازد.

 

دوره MBA استراتژی موسسه بهار چیست؟

با توجه به گستردگی مهارت‌های مورد نیاز برای احراز سمت‌های مدیریتی استراتژیک، ما در طراحی دوره MBA استراتژی یا به عبارتی دوره MBA مدیریت استراتژیک موسسه بهار تلاش کردیم نگاهی 360 درجه به حوزه مدیریت استراتژیک داشته باشیم. در طراحی دوره MBA استراتژی موسسه بهار، هدف ما ارائه پاسخی مناسب و متناسب برای نیازهای مدیران در این حوزه بوده است.

دوره MBA مدیریت استراتژیک موسسه بهار در ابتدا به مهارت‌های نوین و کاربردی مدیریت و همچنین مبانی و مهارت مدیریت استراتژیک می‌پردازد. در ادامه دانش پژوهان با آشنایی با حوزه مدیریت تحول، آینده پژوهی، مدل‌های ذهنی و همچنین تفکر استراتژیک و نهایتا اجرا و کنترل استراتژی‌ها آماده فعالیت حرفه‌ای در این حوزه خواهند بود.

مدیران استراتژیک می‌بایست به مهارت‌های دیگر تخصص‌ها از جمله بازاریابی، اقتصاد و مدیریت مالی، مذاکره، منابع انسانی و رفتار سازمانی، نیز تسلط داشته باشند که ما در طراحی دوره MBA استراتژی به این موضوعات نیز می‌پردازیم.

 

چرا MBA استراتژی موسسه بهار؟

دانش آموختگان دوره MBA استراتژی موسسه بهار اغلب بالاترین درآمد را در میان همتایان خود دارند. برخی از مزایای دوره MBA استراتژی موسسه بهار به شرح زیر است.

  1. تمایز رقابتی به طور واضحی توسط این دوره ایجاد می‌شود.
  2. اهداف سازمان و راه رسیدن به آنها را تعیین می‌شود.
  3. جايگاه استراتژي در مديريت کلان سازمان را تعیین می‌نماید.
  4. مفاهیم استراتژی، برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک و مدیریت استراتژیک را از یکدیگر تفکیک نموده و کاربرد هریک را توصیف می‌کند.
  5. گامهای اصلی فرآيند مديريت استراتژيک را شناسایی نموده و شیوه پیاده سازی هر یک را تشریح می‌نماید.
  6. ابزارها، تکنيک‌ها و فنون تدوين، اجرا و کنترل استراتژي‏ها در سازمان را در عمل بکار می‌گیرد.
  7. ظرفیت خلاقیت ذهنی در خلق استراتژی‌های جدید و استفاده از ظرفیت های سازمانی را افزایش می‌دهد.

 

مخاطبین MBA استراتژی موسسه چه کسانی هستند؟

از آنجایی که احراز سمت‌های مدیریتی استراتژیک در شرکت بسیار دشوار و پر رقابت است، داشتن مدرکی دال بر دانش آموختگی در این حوزه می‌تواند بسیار ارزشمند باشد که افراد گروه‌های زیر جزو آنان هستند.

  • مدیران و فعالین حوزه استراتژی در کسب و کارها
  • علاقه‌مندان به حوزه مدیریت استراتژیک
  • فعالین حوزه مدیریت استراتژیک که به دنبال احراز سمت مدیر استراتژیک در کسب و کار فعلی خود هستند.
  • مدیران و کارکنان شرکت‌هایی که خدمات مشاوره کسب و کار ارانه می‌دهند.
  • مشاورین حوزه مدیریت استراتژیک 

سرفصل های دوره

  • سمینار مفاهیم نوین مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مهارتهای نوین و کاربردی مدیریت
  • مدیریت استراتژیک
  • اصول بازاریابی
  • اصول و فنون مذاکره
  • بودجه و مالی
  • اقتصاد و حسابداری
  • اجرا و کنترل استراتژی ها
  • تفکر استراتژیک
  • مدیریت تحول در سازمان
  • طرح کسب و کار (Business Plan)
chevronRight chevronLeft

شرایط ورود به دوره

1. داشتن مدرک کارشناسی

2. پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری

تقویم آموزشی دوره

عنوان دوره طول دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
MBA استراتژی پایان هفته ۱۲ ماه

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
جمعه ها ۹ الی ۱۳

1403/08/10 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
MBA استراتژی ایام هفته ۱۲ ماه

سه روز در هفته روزهای زوج
ساعت ۱۷:۳۰ الي ۲۰:۳۰

1403/08/12 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام
MBA استراتژی پایان هفته ۱۲ ماه

پنجشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
جمعه ها ۹ الی ۱۳

1403/08/25 در حال ثبت نام 30 پیش ثبت نام

دریافت مشاوره

*
نام خود را وارد کنید.
*
نام خانوادگی خود را وارد کنید.
ایمیل خود را وارد کنید.
*
شماره تماس خود را وارد کنید.
فیلد ضروری
پیام خود را وارد کنید.

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

MBA بازاریابی

این دوره برای افرادی است که به دنبال یادگیری راهبردها و تکنیک‌های حرفه ای، تخصصی و جدید در زمینه بازاریابی هستند. شما با آخرین روش‌ها و ابزارهای بازاریابی آشنا می‌شوید و نحوه تبلیغات مؤثر و ارتباط با مشتریان را فرا می‌گیرید.

MBA استراتژی

این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های کسب و کار خود را بهبود بخشیده و راهبردهای جدید برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید. در این دوره، به تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف، و ایجاد استراتژی‌های موثر می‌پردازید.

MBA دارویی

این دوره برای افرادی است که به دنبال درک عمیقی از صنعت دارویی و مهارت‌های مدیریتی در این زمینه هستند. شما در این دوره با چالش‌ها و فرصت‌های منحصر به فرد این صنعت، مدیریت زنجیره تأمین، و بازاریابی دارویی آشنا می‌شوید.

MBA برند

در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا می‌شوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و ایجاد ارزش برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی می‌شوند.

MBA استارتاپ

این دوره برای کارآفرینان و موسسان استارتاپ‌ها است که به دنبال ایجاد، رشد و موفقیت استارتاپ‌های خود هستند. شما در این دوره با روش‌های شناسایی مزیت رقابتی، مدیریت ریسک، و جذب سرمایه آشنا می‌شوید.

  • یک ساله
chevronLeft