معرفی دوره
کمپین نویسی تبلیغات شیوههای تعیین پیام، تعیین مخاطب، برنامهریزی دقیق و ارسال پیام درست به مخاطب برای جذب مخاطب در زمانی درست با بودجه مناسب است.
مهمترین اصل در فروش و بازاریابی شناساندن خود به مخاطب است لذا آموختن شیوههای شناسایی درست خود و در مرحله بعد نحوه فروش به بازار هدف بسیار مهم می باشد و همچنان اینکه این روشها هم باید علمی باشند و هم کاربردی.
هدف دوره:
هدف این دوره این است که بتوانید تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین ترغیب نمایید.
مخاطبان دوره:
1. آژانس های تبلیغاتی
2. دانش پژوهان MBA و DBA
3. مدیران تبلیغات
4. مدیران بازاریابی و فروش
5. علاقه مندان به مباحث تبلیغات و برندینگ
برگزاری کلاس ها
کد دوره | عنوان دوره | طول دوره | هزینه دوره | زمان برگزاری | زمان شروع | وضعیت ثبت نام | ظرفیت دوره | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | کمپین نویسی تبلیغات | یک روز در هفته ساعت 17:30 تا 20:30 | در حال ثبت نام | 30 نفر | {rsfiles path="coursefiles/3.pdf"} | پیش ثبت نام | |||
دوره های برگزار شده چنانچه شرکت کننده این دوره ها بوده اید، نظر خود را برای ما ارسال نمایید. |
پیش ثبت نام
ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند