کمپین نویسی تبلیغات تجاری

معرفی دوره

کمپین نویسی تبلیغات شیوه های تعیین پیام ، تعیین مخاطب، برنامه ریزی دقیق و ارسال پیام درست به مخاطب

درست در زمانی درست با بودجه مناسب هست .

هدف دوره : 

هدف این دوره این است که بتوانید تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین ترغیب نمایید.

سرفصل های آموزشی

  • فرآیند ارتباطات در تبلیغات
  • مدل M5 در تبلیغات
  • تصمیم گیری راجع به بودجه تبلیغات
  • انتخاب و ایجاد پیام تبلیغاتی
  • جاذبه های تبلیغاتی
  • انواع تیرزهای تصویری
  • ارزیابی واجرای پیام
  • کمپین نویسی تبلیغات
  • انتخاب رسانه تبلیغاتی

اساتید دوره

شرایط ورود به این دوره

1. رزومه کاری

2. مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های مرتبط

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
3 کمپین نویسی تبلیغات یک روز در هفته
ساعت 17:30 تا 20:30
در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/3.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

کسب و کار از دید مالی و حقوقی

کسب و کار از دید مالی و حقوقی

اهداف دوره :

  • آشنایی با قوانین ثبت شرکت ، ثبت برند و ایده ، کد اقتصادی ،کد کارگاه ، دفاتر قانونی
توسعه ی فردی

توسعه ی فردی

همه ما، برای باقی ماندن در سطح حرفه ای دنیای کسب و کار های امروز  که به سرعت در حال رشد و تغییرند،

دوره جامع مذاکره

دوره جامع مذاکره

هدف این دوره یادگیری بایسته‌های حقوقی رایج در توافقات و قراردادها می باشد که مـیزان ضررهای ناشی از عدم شناخت قوانین را به حداقل برساند.