معرفی دوره

کمپین نویسی تبلیغات شیوه‌های تعیین پیام، تعیین مخاطب، برنامه‌ریزی دقیق و ارسال پیام درست به مخاطب برای جذب مخاطب در زمانی درست با بودجه مناسب است.

مهم‌ترین اصل در فروش و بازاریابی شناساندن خود به مخاطب است لذا آموختن شیوه‌های شناسایی درست خود و در مرحله بعد نحوه فروش به بازار هدف بسیار مهم می باشد و همچنان اینکه این روش‌ها هم باید علمی باشند و هم کاربردی. 

هدف دوره:

هدف این دوره این است که بتوانید تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین ترغیب نمایید.

 

مخاطبان دوره:

1. آژانس های تبلیغاتی

2. دانش پژوهان MBA و DBA

3. مدیران تبلیغات

4. مدیران بازاریابی و فروش

5. علاقه مندان به مباحث تبلیغات و برندینگ

سرفصل های آموزشی

  • فرآیند ارتباطات در تبلیغات
  • مدل M5 در تبلیغات
  • تصمیم گیری راجع به بودجه تبلیغات
  • انتخاب و ایجاد پیام تبلیغاتی
  • جاذبه های تبلیغاتی
  • انواع تیرزهای تصویری
  • ارزیابی واجرای پیام
  • کمپین نویسی تبلیغات
  • انتخاب رسانه تبلیغاتی

شرایط ورود به این دوره

1. رزومه کاری

2. مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های مرتبط

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
3 کمپین نویسی تبلیغات یک روز در هفته
ساعت 17:30 تا 20:30
در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/3.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

نمایندگی بیمه آیین نامه 75

نمایندگی بیمه آیین نامه 75

معرفی دوره داوطلبین نمایندگی بیمه آیین نامه 75 در موسسه آموزش عالی آزاد

دوره جامع توسعه فردی

دوره جامع توسعه فردی

همه ما، برای باقی ماندن در سطح حرفه ای دنیای کسب و کار های امروز  که به سرعت در حال رشد و تغییرند،

دوره ارزیابی خسارت بیمه

دوره ارزیابی خسارت بیمه

دوره ارزیابی خسارت بیمه، موسسه آموزش عالی آزاد بهار 

25