کمپین نویسی تبلیغات تجاری

معرفی دوره

کمپین نویسی تبلیغات شیوه‌های تعیین پیام، تعیین مخاطب، برنامه‌ریزی دقیق و ارسال پیام درست به مخاطب برای جذب مخاطب در زمانی درست با بودجه مناسب است.

مهم‌ترین اصل در فروش و بازاریابی شناساندن خود به مخاطب است لذا آموختن شیوه‌های شناسایی درست خود و در مرحله بعد نحوه فروش به بازار هدف بسیار مهم می باشد و همچنان اینکه این روش‌ها هم باید علمی باشند و هم کاربردی. 

هدف دوره:

هدف این دوره این است که بتوانید تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین ترغیب نمایید.

 

مخاطبان دوره:

1. آژانس های تبلیغاتی

2. دانش پژوهان MBA و DBA

3. مدیران تبلیغات

4. مدیران بازاریابی و فروش

5. علاقه مندان به مباحث تبلیغات و برندینگ

سرفصل های آموزشی

  • فرآیند ارتباطات در تبلیغات
  • مدل M5 در تبلیغات
  • تصمیم گیری راجع به بودجه تبلیغات
  • انتخاب و ایجاد پیام تبلیغاتی
  • جاذبه های تبلیغاتی
  • انواع تیرزهای تصویری
  • ارزیابی واجرای پیام
  • کمپین نویسی تبلیغات
  • انتخاب رسانه تبلیغاتی

شرایط ورود به این دوره

1. رزومه کاری

2. مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های مرتبط

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
3 کمپین نویسی تبلیغات یک روز در هفته
ساعت 17:30 تا 20:30
در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/3.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

دوره مدیریت منابع انسانی

دوره مدیریت منابع انسانی

دوره مدیریت منابع انسانی به ما چه می‌آموزد؟

مدیریت منابع انسانی در دنیای کسب و کارهای امروزی اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که می‌توانیم بدون هیچ گونه تردیدی بگوییم مهمترین و با ارزش‌ترین دارایی در یک سازمان، انسان‌ها هستند. اما اداره کردن این سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کار سخت و پیچیده‌ای است. این کار اگر به درستی به پشتوانه تخصص انجام نشود، می‌تواند کسب و کار و یا سازمانمان را با مشکلات بسیاری مواجه کند. کارهایی از قبیل جذب و استخدام، ارزیابی مشاغل، شرایط احراز شغل، آموزش، ارزیابی عملکرد، بازنشستگی، نگهداشت کارکنان، توسعه و ارتقای آن‌ها و مسائلی از این دست، وظیفه مدیریت منابع انسانی است. از زمان پیدایش مدیریت منابع انسانی و تاثیری که بر روی کسب و کارها به صورت تخصصی داشته است، متوجه شدیم که مدیریت منابع انسانی درست تا چه اندازه می‌تواند در اثربخشی و بازدهی خروجی سازمان ما تاثیرگذار باشد.

اهمیت مدیریت منابع انسانی در دنیای امروز چگونه است؟

اگر بخواهیم در مورد مدیریت منابع انسانی در سازمان توضیح دهیم مثل آن است است که بگوییم اهمیت قلب و مغز برای بدن انسان چگونه است. شاید درست تر و بهتر باشد که به جای عبارت اهمیت مدیریت منابع انسانی از عبارت جایگاه و شأن مدیریت منابع انسانی استفاده شود.
ما معمولاً برای هر سازمان سه رکن قائل می شویم.
هدف
ساختار
انسان
رسیدن به دو رکن اول بدون رکن سوم قابل تحقق نیست. مثل آن است که شما بهترین متریال و مواد اولیه را برای آشپزی کردن دارید، اما آشپز ندارید یا آنکه ماشین لوکس کس و همه چی تمام ای در اختیار دارید اما راننده برای آن ندارید. در واقع انسان در سازمان نقش استفاده از یک سری منابع را دارد که به واسطه استفاده از آن منابع، منافع ایجاد می شود. و مدیریت منابع انسانی نقش مهمی دارد

چرا برخی از سازمانها جایگاه مدیر منابع انسانی ندارند؟

مدیریت منابع انسانی جایگاه نیست این یک شان است. یعنی خود مدیر منابع انسانی فقط یک شغل نیست، بلکه شان و مفهوم است. اینکه چرا برخی از سازمان‌ها مدیریت منایع انسانی ندارند مثل این است که بگوییم چرا برخی از سازمان‌ها بخش بازاریابی و تبلیغات ندارند. مثل این می‌ماند که راننده ای دارید ماشین هم دارید اما صندلی برای نشستن راننده تعبیه نکرده‌اید. در این صورت امکان پیشروی داریم اما به سختی. با توجه به تعریف مدیریت هر مدیری در هر بخشی، مدیر منابع انسانی هم هست. اما در سازمان‌های پیشرو خود مدیرعامل شان مدیریت منابع انسانی را برای خود قائل است.
اما اینکه چرا برخی از شرکت‌ها چنین شأنی را ندارند به نظر من به سه دلیل بر می‌گردد.

یک اینکه در دوران انحصار و بازار بی‌رقابت و اشباع از مصرف‌کننده، محصول بی‌وقفه فروش رفته و مشتری هم درک چندانی از محصول خوب و با کیفیت نداشته و به نوعی چرخه چرخیده است.

دوم اینکه شاید فکر می‌کردند چیز دیگری مهم است مثل مدیریت مالی، IT، بازاریابی که البته هیچ کدام از این‌ها بدون دپارتمان کارا منبع انسانی به موفقیت نخواهد رسید.

سوم هم اینکه خیلی از مدیران از قدیم تا به امروز سبقه مهندسی داشته‌اند. در مهندسی و دنیای عدد و رقم خیلی بحث انسان و جمع مطرح نیست.
تعداد زیادی دلیل در کار اینها می‌توان نام برد اما این سه دلیل به نظر من مهمترین‌ها می‌باشند.

 دوره مدل‌های ذهنی (منتال مدل)یک و دو

دوره مدل‌های ذهنی (منتال مدل)یک و دو

دنبال بهترین راه نگردید، بهترین راه وجود ندارد، راه بزرگان دنیای کسب و کار منحصر به خودشان است،

دوره داوطلبین کارگزاری بیمه

دوره داوطلبین کارگزاری بیمه

معرفی دوره داوطلبین کارگزاری بیمه موسسه آموزش عالی آزاد بهار